محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1477
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3643385

نکات خرید منبع تغذیه


منبع تغذیه رایانه شما / PSU بسته به عملکرد آن ، نقش زیادی در تعیین قابلیت اطمینان سیستم شما دارد. بنابراین هنگام انتخاب PSU مناسب برای سیستم خود باید مراقب باشید. بهترین منبع تغذیه همچنین باید دارای ویژگی هایی برای ذخیره قطعات سیستم شما (از جمله منبع تغذیه) باشد ، در صورتی که مشکلی در منبع تغذیه یا سایر قطعات شما ایجاد شود. در غیر اینصورت ، بهترین منبع تغذیه نیست و سایر قطعات گران قیمت کامپیوتر شما را در معرض خطر قرار می دهد.

البته بسته به این که منبع تغذیه شما یک دکل استخراج کننده هیولا ، یک ایستگاه کاری همیشه در حال کار یا یک بهره وری اولیه یا رایانه بازی را تحت فشار قرار دهد ، نگرانی های متفاوتی خواهید داشت. ما به شما کمک می کنیم بهترین منبع تغذیه را برای رایانه رومیزی بعدی خود در زیر پیدا کنید.

نکات خرید منبع تغذیه سریع
ابتدا نیازهای وات خود را مشخص کنید. شما نیازی به خرید ظرفیت قدرت بالقوه (وات) بیشتر از آنچه قبلاً استفاده کرده اید ، ندارید. می توانید تقریباً محاسبه کنید که سیستم جدید یا به روز شده شما چقدر قدرت از دیوار می گیرد و به دنبال نقطه ظرفیتی باشید که خواسته های شما را برآورده کند. چندین فروشنده منبع تغذیه دارای ماشین حساب هستند که برآورد تقریبی از نیازهای سیستم شما را ارائه می دهد. در زیر می توانید چند مورد را بیابید:

ماشین حساب قدرت خنک کننده اصلی
ماشین حساب وات فصلی
ماشین حساب MSI PSU
ساکت باش! ماشین حساب PSU
ماشین حساب PSW Newegg
شما احتمالاً به PSU 1000 وات احتیاج ندارید ، حتی برای یک دستگاه بازی شدید. چند سال پیش ، همه کارت های گرافیک در سطح بالای سلسله مراتب معیارهای GPU ما تشنه قدرت بودند. اما این موضوع با معماری های اخیر انویدیا تغییر کرده است. خرید یک PSU 1 کیلووات برای چند RTX 2080 به سادگی ضروری نیست. یک مدل 800 واتی بسیار خوب عمل می کند و برای CPU اورکلاک شده نیز فضای خالی باقی می گذارد ، همانطور که در CPU ما مشاهده می کنید

 

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 100

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما