محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1208
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3643116

مشخصات حافظه سیستم یا RAM


میزان و مشخصات حافظه سیستم یا RAM شما می تواند تفاوت قابل توجهی را از تعداد برنامه های در حال اجرا (یا فقط بازکردن برگه های مرورگر) که می توانید قبل از شروع کند سیستم شما باز کنند ، گرفته تا فریم بر ثانیه (فریم در ثانیه) ایجاد کند. ) هنگام پخش آخرین عنوان esports محبوب می توانید از گرافیک یکپارچه CPU خود خارج کنید.

اگر در حال خرید مقداری حافظه برای ساخت جدید یا ارتقاء لپ تاپ یا دسکتاپ موجود خود هستید و دچار سردرگمی شده اید که آیا به 8 ، 16 یا 32 گیگابایت (یا بیشتر) نیاز دارید ، سرعت ساعت چقدر اهمیت دارد یا چه چیزی زمان بندی حافظه در واقع به این معنی است که شما به مکان مناسب آمده اید. ما به شما کمک می کنیم تا موارد زیادی را در هنگام خرید RAM در نظر بگیرید.

برای خرید رم کامپیوتر اینجا کلیک کنید

 

ما در اینجا بر حافظه رومیزی تمرکز خواهیم کرد ، اگرچه بسیاری از توصیه ها و جزئیات فنی به لپ تاپ ها نیز منتقل می شود. با استفاده از لپ تاپ ها ، فقط باید یک کیت SO-DIMM (ماژول های حافظه داخلی دو خطی کوچک) بخرید ، نه DIMM های بلندتر (ماژول های حافظه داخلی دوگانه) که در رایانه های رومیزی سنتی مدرن استفاده می شود. بسیاری از لپ تاپ های باریک مدرن نیز حافظه خود را به مادربرد لحیم کرده اند. بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد خرید ، حتماً دفترچه راهنمای خود را بررسی کنید.

اگر مطمئن نیستید که به چه میزان حافظه نیاز دارید ، پاسخ کوتاه این است که با توجه به حجم کاری رایج و قیمت امروز ، 16 گیگابایت نقطه شیرین است. تولیدکنندگان محتوا و علاقه مندان به چند وظیفه ممکن است بخواهند موارد بیشتری را در نظر بگیرند. در ویژگی ما به چه مقدار حافظه نیاز دارید ، می توانید عمیق تر به ملاحظات ظرفیت حافظه بپردازید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد سرعت ساعت (اندازه گیری شده بر حسب مگاهرتز) و زمان بندی ها (که به عنوان یک سری اعداد ذکر شده است ، مانند 15-15-15-36) ، می توانید آغازگر فرکانس و زمان بندی ما را بررسی کنید. (یا حوضچه های حافظه روی یک چوب یا مجموعه ای از حافظه) می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد دنیای واقعی تأثیر بگذارد. ما همچنین بسیاری از این جزئیات و موارد دیگر را در زیر توضیح خواهیم داد. اما در ابتدا ، چند نکته مهم در مورد خرید در صورتی که در حال حاضر در فروشگاه هستید و می خواهید بدانید چه چیزی بخرید ، آورده شده است.

نکات خرید سریع


16 گیگابایت نقطه شیرین فعلی با قیمت امروز است. بازی بازان و کسانی که کارهای اصلی اصلی بهره وری را انجام می دهند می توانند با 8 گیگابایت کار کنند. اما چندین برگه باز مرورگر و سایر برنامه های در حال اجرا می توانند به راحتی از این استفاده کنند. با توجه به این که می توانید 16 گیگابایت با قیمت 25 دلار بیش از 8 گیگابایت خریداری کنید ، اکثر آنها باید 16 گیگابایت را انتخاب کنند. کسانی که محتوای جدی ایجاد می کنند به احتمال زیاد چیزهای بیشتری می خواهند.
برای سرعت ساعت که سیستم شما پشتیبانی نمی کند ، پول پرداخت نکنید. سرعت حافظه محدود است ، به ویژه در برخی از پردازنده ها و چیپست های سطح پایین و اصلی اینتل. بنابراین ، برای مثال ، اگر سیستم شما فقط از 2666 مگاهرتز پشتیبانی می کند ، خرید RAM با 3600 امتیاز فایده ای ندارد. شما قادر نخواهید بود به سرعت بالاتر دست پیدا کنید و ممکن است با سرعت کمتری حتی عقب افتاده گیر کنید. مشخصات سازنده مادربرد را برای سرعتهای پشتیبانی شده بررسی کنید و بر این اساس خرید کنید.

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 122

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما