محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1620
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3643528

بهترین کارت گرافیک


بهترین کارت گرافیک اغلب می تواند به معنای نزدیک ترین کارت به MSRP در حال حاضر باشد. خشکسالی کارت گرافیک فعلی به حدی است که قیمت ها هنوز به اوج خود رسیده و عرضه آن پایین است. به نظر می رسد همه چیز به آرامی در حال تغییر است ، زیرا کارت ها با قیمت های مبهم مناسب دوباره در لیست آمازون فیلتر می شوند.

ما توصیه هایی در مورد نحوه خرید کارت گرافیک امروز داریم ، اما فقط این را بدانید: غیر ممکن نیست. بنابراین ، راهنمای ما برای بهترین پردازنده های گرافیکی در اطراف دوباره مرتبط می شود ، زیرا به زودی انتخابی واقعاً وجود خواهد داشت. خوشبختانه.

تعدادی از عوامل در شدت فعلی کمبود کارت گرافیک ، از مسائل مربوط به زنجیره تامین مربوط به Covid-19 ، تا افزایش استخراج ارزهای رمزنگاری شده نقش داشته اند. و ما به همان اندازه در مورد کارت های تازه ای که وارد می شویم ، همانطور که در درک مجموعه اسپاتول های بسیار اسرار آمیز Jen-Hsun Huang آشنا هستیم.

پردازنده های گرافیکی انویدیا هر از چند گاهی به خرده فروشی فیلتر می شوند. تراشه های AMD؟ نه چندان زیاد ، اما با عرضه Radeon RX 6600 XT جدید ممکن است گزینه های مقرون به صرفه ای در راه باشد.

با این حال ، این تفاوت ناراحت کننده است ، زیرا Nvidia و AMD هر دو GPU های بازی واقعاً رقابتی را ارائه می دهند. نسل Nvidia Ampere جهشی عظیم در عملکرد نسبت به معماری قبلی خود دارد و کارت های Nvidia RTX 3080 و Nvidia RTX 3070 به عنوان یکی از بهترین کارت های گرافیکی ساخته شده است.

با ورود Big Navi به صحنه و AMD RX 6800 XT - مدعی واقعی RTX 3080 - که پیش از فصل تعطیلات سال گذشته افت کرده بود ، سرخپوشان سرانجام به انویدیا پول می دهند. حتی AMD RX 6800 عملکرد بسیار خوبی با کیفیت 1440p و حتی 4K به ما داده است ، اگرچه کمی گرانتر از RTX 3070 است.

بنابراین با این رقابت سخت ، جای تعجب است که هرکسی می تواند به تنهایی تصمیم عملی بگیرد. آنجاست که وارد می شویم.برای خرید کارت گرافیک اینجا کلیک کنید

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 108

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما