محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1386
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3643294

خرید هدست VR


PlayStation VR به لطف سونی که از توسعه آن پشتیبانی می کند ، به گونه ای تنظیم شده است که تنها موجود باشد و در حال حاضر PlayStation 4 در بازی با رایانه بازی ، قانع کننده باشد. تنها چیزی که نیاز دارد هدست ، پلی استیشن 4 و دوربین پلی استیشن است (که در حال حاضر با بسته شدن بیشتر پلی استیشن VR موجود است). PSVR با پلی استیشن 5 همچنین سازگار است ، اما برای کارکردن دوربین پلی استیشن باید از Sony یک آداپتور رایگان درخواست کنید.
بازی های فوق العاده ای در PS VR مانند Moss ، Rez Infinite ، Until Dawn: Rush of Blood و Five Nights at Freddies: Help Wanted وجود دارد. بسیاری از بازی های PlayStation VR با DualShock 4 کار می کنند ، بنابراین شما حتی نیازی به کنترل حرکت ندارید. با این حال ، این کنترل های حرکتی جایی است که PlayStation VR عقب می افتد. این هدست هنوز از چوب های PlayStation Move مربوط به دوران PlayStation 3 استفاده می کند و تقریباً به اندازه کنترلرهای Oculus Touch قادر یا راحت نیستند. آنها همچنین گران هستند و همیشه در بسته نرم افزاری PlayStation VR گنجانده نمی شوند.


ony در حال کار بر روی سیستم جدید PlayStation VR برای PlayStation 5 با کنترلرهای بازطراحی شده است. هدست جدید هنوز فاش نشده است ، اما این شرکت پیش نمایش کنترلرهای جدید را منتشر کرده است.

HTC Vive Cosmos
HTC Vive Cosmos
Vive Cosmos HTC نسخه ارتقا یافته Vive است. از وضوح بالاتری برخوردار است و ایستگاه های اصلی خارجی را با دوربین های رو به بیرون برای ردیابی حرکت جایگزین می کند. این یک بسته جامع برای VR کل اتاق است ، اما با قیمت 699 دلار ، در مقایسه با Oculus Quest 2 بسیار گران است.

برای ردیابی حرکتی بهتر ، Vive Cosmos Elite ایستگاه های اصلی خارجی را به شما نشان می دهد تا نحوه عملکرد سر و کنترلرهای حرکت خود را افزایش دهید ، اگرچه قیمت آن 899 دلار است. Vive Cosmos درست مانند Oculus Quest 2 با SteamVR کار می کند و فروشگاه نرم افزاری VR مخصوص خود را در قالب Viveport دارد. Viveport عضویت Viveport Infinity را ارائه می دهد که دسترسی نامحدود به تجربیات VR را از طریق یک سرویس اشتراک به جای خریدهای نرم افزاری la carte فراهم می کند.

برای مشاهده قیمت و خرید هدست VR کلیک کنید

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 116

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما