محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1181
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3643089

انواع هدست گیمینگ


ه نظر می رسد به لطف صدای فراگیر جذاب ، صدای واضح و میکروفون درجه یک ، با بهترین هدست های گیمینگ در وسط کار هستید ، و همه این ویژگی ها اغلب در بسته های شیک با طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می شود.

در نظر داشته باشید که تنظیمات خود را با یکی از این هدست ها انجام دهید ، چه برای خود یک لپ تاپ گیمینگ شگفت انگیز خریداری کرده باشید و چه یک کامپیوتر بازی مقرون به صرفه ، تا بتوانید در بازی های رایانه ای مورد علاقه خود ، به سختی عمل کنید.

فرقی نمی کند که با یکی از بهترین بازی های رایانه ای ، یکی از بهترین بازی های رایگان یا عنوان مستقل جدید مقابله کنید ، به یکی از بهترین هدست های بازی نیاز دارید تا صدای شما را برای شما مدیریت کند.

در حالی که بهترین بلندگوهای رایانه ای جای خود را دارند ، فقط یک هدست می تواند به شما این امکان را بدهد که شب ها روی دسکتاپ یا لپ تاپ خود بازی کنید بدون اینکه حواس شما را پرت کند یا مزاحم اطرافیان شما شود. 


برای بررسی انواع هدست گیمینگ و خرید هدست بازی اینجا کلیک کنید

 
بهترین هدست های بازی برای هر سیستم
صرف نظر از اینکه بر روی کدام کنسول یا دستگاه بازی می کنید ، این هدست ها عمق و درام را به گیم پلی شما می بخشد.
یک هدست GOOD GAMING می تواند تفاوت زیادی را هنگام همکاری آنلاین ایجاد کند. شما باید بتوانید محیط و متحدان خود را با وضوح بشنوید ، بدون اینکه یکی از دیگری غرق شود. هیچ کس نیز گوش های عرق کرده را دوست ندارد. خوشبختانه تعداد زیادی هدست وجود دارد که مهم است - بدون توجه به کنسول ، رایانه یا دستگاهی که بازی می کنید.

اگر به دنبال این هستید که کاملاً بی سیم باشید ، بهترین راهنمای هدست هدست های بازی بی سیم را بررسی کنید. در اینجا هدست های سیمی یا اختیاری مورد علاقه ما در سال 2021 آمده است.

به روز شده در جولای 2021: ما Apple AirPods Max و SteelSeries Arctis Prime را اضافه کرده ایم و قیمت ها را در کل به روز کرده ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: اشتراک 1 ساله WIRED با 5 دلار (25 دلار تخفیف) دریافت کنید. این شامل دسترسی نامحدود به WIRED.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل) است. اشتراک ها به تأمین مالی کارهایی که هر روز انجام می دهیم کمک می کند.
علاوه بر این ، آنها برخی از ویژگی های بازی محور را فقط در یک هدست خوب مانند میکروفون داخلی عالی ، نور RGB و صدای فراگیر مجازی ارائه می دهند.

 

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 70

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما