محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1070
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3642978

دو غول بازار کارت گرافیک


اکثر بازی های مدرن قبل از اجرای نرم افزار توسط بازیکنان به کارت گرافیک اختصاصی نیاز دارند. اگرچه پردازنده های گرافیکی یکپارچه نیز با گذشت زمان بهبود یافته اند ، اما به سادگی برای ارائه یک تجربه بازی روان کافی نیستند.

بهترین کارت گرافیک در افراد مختلف متفاوت است. بسته به نیازهای بازی خود ، می توانید بین تهیه کارت گرافیک برتر و تصحیح آینده یا توافق با GPU با قیمت بالا تصمیم بگیرید.


دو غول بازار کارت گرافیک ، AMD و Nvidia ، ده ها سال است که با آن مبارزه می کنند. این رقابت هر دو شرکت را به سمت ایده های نوآورانه سوق می دهد.

ما بهترین کارت های گرافیک موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. قبل از تصمیم گیری در مورد یکی از این موارد ، باید نیازهای بازی خود را کاملاً در نظر بگیرید.

 

 

RTX 3080 و 3090 دو کارت گرافیک هستند که هر گیمری دوست دارد فقط در عملکرد خود از آنها استفاده کند. برچسب های قیمت آنها می تواند برای اکثر گیمرها معامله گری باشد که به دنبال دستیابی به بهترین نسبت قیمت به عملکرد در هنگام جمع آوری دکل خود هستند.

در مقایسه با خواهر و برادرهای قدیمی خود ، RTX 3070 دارای برچسب قیمت مناسب است و ارتقاء عملکرد آن را به انتخابی واضح برای بازیکنان ارتقاء دهنده از کارت های گرافیک سری 10 یا پایین تر تبدیل می کند.


در آمازون ببینید
RTX 3070 با 8 گیگابایت RAM مجازی GDDR6 در کنار سرعت کلاک اولیه 1500 مگاهرتز ، از سایر کارت های تورینگ پیشی می گیرد. در مقایسه با سایر کارت های آمپر ، RTX 3070 نیز کوچکتر است و انعطاف پذیری بیشتری را ایجاد می کند ، زیرا برای پشتیبانی از آن نیازی به قاب کامل ندارید

 

 

سری آمپر انویدیا مدتی در بازار رقیب واقعی نداشت ، اما سلطنت آن تنها چند ماه به طول انجامید. AMD با یک حرکت متقابل آماده شد.


در حالی که RX 6900 XT عملکرد بهتری را ارائه می دهد ، قیمت آن باعث می شود RX 6800 XT یک انتخاب کلی بهتر باشد. از آنجا که تفاوت قیمت بین RTX 3090 و RX 6900 XT نسبتاً کم است ، به احتمال زیاد اکثر کاربران کارت Nvidia را انتخاب می کنند.

این مورد در مورد RX 6800 XT و RTX 3080 صادق نیست ، اما کارت AMD می تواند در بازی های rasterization از RTX 3080 بهتر عمل کند.

 

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 79

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما