محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 117
  • بازدید دیروز : 973
  • بازدید کل : 3669266

برندهای معروف تولید کننده سشوار


خرید انواع سشوار چرخشی، برس دار و حرفه ای

سشوار وسیله‌ای برقی برای خشک کردن موهاست که این روزها یکی از لوازم ضروری برای هر مرد و زنی است. این وسیله کاربردی در دو نوع موتوردمنده و المنتی توسط برندهای مطرح زیادی در سراسر دنیا تولید می‌شود. اگر به دنبال وسیله‌ای برای خشک کردن و حالت دادن موهایتان با کارکردی آسان هستید، انتخاب سشوار یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست و به سراغ انواع بابیلیس (Babyliss) و دیگر لوازم برقی نروید.

 

کاربرد سشوار

سشوار با کمک دما و سرعت موتوری که دارد در کمترین زمان موهایتان را خشک کرده و کمک می‌کند بهترین حالت را به آن‌ها بدهید؛ برعکس وسایل دیگر که ممکن است به موها صدماتی وارد کنند.

 

انواع سشوار

سشوار دارای انواع مختلفی مانند سشوار صنعتی، سشوار حرفه‌ای، سشوار مسافرتی، سشوار خانگی، سشوار چرخشی و ... است که در طراحی‌های مختلف توسط کمپانی‌های مطرحی تولید شده‌اند. برای اینکه کمی با ویژگی هرکدام از آن‌ها آشنا شوید در ادامه به معرفی برخی از انواع سشوار می‌پردازیم.

 

سشوار خانگی

این وسیله همان‌طور که از نام آن مشخص است برای استفاده خانگی و مدت‌زمان‌های کم مناسب‌تر است. سشوار خانگی معمولاً توان و سرعت کمتری نسبت به مدل‌های حرفه‌ای دارد و درنهایت حرارت کمی نیز برای خشک شدن موهای شما خواهد داشت.

 

سشوار حرفه‌ای

برای استفاده های طولانی و مداوم، خرید سشوار حرفه‌ای بهترین اقدام شما خواهد بود. تمام چیزی که شما به صورت حرفه‌ای نیاز دارید، این مدل‌های سشوار دارند. آرایشگران حرفه‌ای با استفاده از این مدل‌ها می‌توانند در هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی کنند و البته کارهای خود را نیز به نحو احسنت انجام دهند.

 

سشوار چرخشی

تابه‌حال نام سشوار چرخشی را شنیده‌اید؟ این وسیله دارای سری برس‌دار چرخشی است که برای آرایش مو، حالت دادن و حتی خشک کردن سریع موها بدون اینکه دست‌هایتان خسته شوند بسیار مناسب است. اگر شما موهای پرپشتی دارید و باید مدت‌زمان زیادی برس و سشوار را در دست بگیرید تا موهایتان خشک شوند یا حتی آن‌ها را صاف و خوش‌حالت کنید، انتخاب این سشوار بهترین گزینه برایتان است. برندهای مطرح زیادی اقدام به تولید این نوع سشوار کرده‌اند که برای مثال می‌توان از میان بهترین‌ها به سشوار چرخشی رمینگتون، سشوار چرخشی پرومکس و سشوار چرخشی پرنسلی اشاره کرد که در دنیا طرفداران زیادی با کارایی فوق‌العاده خود دارند.

 

 

قدرت‌های متنوع سشوار

توان سشوارها در انواع مختلف متفاوت است و قبل از خرید باید به اینکه چه سشواری مناسب نیازتان است، توجه داشته باشید. توان موتور سشوارها مشخص کننده میزان حرارتی است که از آن‌ها بیرون می‌آید و این قدرت در زمان خشک کردن موها بسیار مؤثر خواهد بود. اینکه قدرت 7000 وات یک سشوار مناسب شماست یا توان 1200w یا حتی کمتر وابسته به نیاز و بودجه شماست و قبل از خرید باید این موارد را در نظر بگیرید.

 

از قابلیت‌های متنوع سشوار چه میدانید؟

وجود یک دکمه باد سرد در سشوارها که این امکان را به ما می‌دهد تا با استفاده از باد سرد موها را درخشان‌تر کرده و از وزی آن‌ها جلوگیری کنیم. این ویژگی بیشتر به کار بانوان می‌آید و بسیار کمک‌حال آن‌هاست. دیسپانسر؛ این وسیله نیز یکی دیگر از لوازم جانبی سشواری خوب است. اگر موهای مجعد و فری دارید، در زمان خرید سشوار حتماً توجه داشته باشید تا سشواری با دیسپانسر بخرید.

 

برندهای معروف تولید کننده سشوار

همان‌طور که اشاره شد برندهای مطرح زیادی در دنیا کار تولید انواع سشوار را انجام می‌دهند و کافی است شما با شناخت برترین آن‌ها از برندها و مکان‌های معتبر اصل این کالاها را خریداری کرده و مدت‌ها با رضایت کامل از آن‌ها استفاده کنید. سشوار فیلیپس Philips، سشوآر جانسون، سشوآر پرومکس، سشوار پرنسلی princely، سشوار پرومکس، سشوار پرومکس گلد و سشوار جانسون اصل نمونه‌های خوبی از این نوع وسیله هستند که در دنیا طرفداران زیادی دارند و ازلحاظ کیفیت بسیار زبانزد هستند و شما می‌توانید با خرید هر یک از آن‌ها مدت‌ها از سشوارتان استفاده کنید و رضایت داشته باشید. مجموعه‌ای از برترین سشوارها در فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل گردآوری شده است. چند کلیک ساده به شما کمک می‌کند تا خریدی مطمئن و سریع را تجربه کنید.

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 49

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما