محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 436
  • بازدید دیروز : 1281
  • بازدید کل : 3668612

خرید 20 مدل گرمکن ورزشی


در فرهنگ لغت گرمکن عبارتست از: ۱- وسیله‌ای که برای گرم کردن به کار می‌رود ۲- لباس کشباف نرم و ضخیم به صورت بلوز یا بلوز و شلوار. امروزه این معنا به لباس‌های متعدد از جمله لباس‌های ورزشی نیز اطلاق می‌گردد.

گرمکن ورزشی مردانه به شکل ست شلوار و ژاکت با داشتن یک زیپ در جلو شناخته می‌شود که در بیشتر ورزش‌ها و تمریناتی که در فضای باز انجام می‌‌شود، مورد استفاده و بهره برداری ورزشکاران قرار می‌گیرد.

این ست ورزشی مردانه عضلات شما را بعد از تحرک و فعالیت زیاد، گرم نگه می‌دارد تا از گرفتگی و سفتی عضلانی و هم چنین سردی ناگهانی بدن در امان باشید. پوشیدن گرمکن ورزشی بعد از فعالیت، آمادگی مداومتان را حفظ می‌کند و این فرصت و شانس را به شما می‌دهد که مجدد به تمرین و بازی برگردید.

به منظور باقی ماندن دمای بدن در حالت طبیعی، گرمکن‌های ورزشی از جنس پارچه‌ی ضد آب یا پی وی سی تولید می‌شوند.

اهمیت گرمکن ورزشی

یک ست گرمکن ورزشی کامل، کیفی و زیبا شما را به ورزش کردن با هدف سلامتی، تشویق می‌کند و چه بسا شما را به سمت یک ورزش حرفه‌ای سوق دهد و آینده‌ای متفاوت برایتان رقم بزند، پس به دنبال تهیه گرمکنی به روز، راحت و منعطف باشید.

نکات مهم و درخور توجه در خصوص خرید گرمکن ورزشی مردانه

جنس گرمکن: فعالیت‌های ورزشی تعریق زیاد و نتیجتا از دست دادن آب بدن را به همراه دارد. جنس پلی‌استر دمای بدن را پایین نگه می‌دارد و باعث تحرک شما در طول ورزش می‌شود.
هنگام ورزش پوست به درستی تنفس نمی‌کند، لباس باید با جذب عرق، بدن را خنک و به تنفس پوست کمک نماید.
لباس‌های درای فیت( Dri Fit) که امکان تنفس سلول‌های پوست را فراهم می‌کنند، گزینه‌ی مطلوبی به شمار می‌روند.
سایز گرمکن: عده‌ای به لباس ورزشی بزرگ علاقه‌مند هستند و درمقابل تعدادی هم لباس‌های تنگ و فیت را ترجیح می‌دهند، هر دو دسته لباس دست کم برای افراد غیر حرفه‌ای مناسب نیستند چرا که سایز کوچک مانع تحرک و سایز بزرگ برای حرکات ایجاد مزاحمت و فعالیت بدن را از حالت عادی خارج می‌کند، توصیه می‌شود از سایز و اندازه مناسب بدنتان استفاده نمایید.
هر لباسی که ظاهر اسپرت داشته باشد، کاربرد ورزشی ندارد، اگر اهل دویدن در جاده هستید یا از تردمیل استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌گردد از لباس ورزشی تنگ بهره بگیرید، زیرا گشادی لباس مانع حرکت یا گیر کردن به دستگاه‌های ورزشی خانگی می‌شود.
شست‌و‌شوی گرمکن: بخشی از نگه‌داری هر وسیله با هدف دوام و افزایش طول عمر، مربوط به شستن و تمییز کردن آن است، البسه‌ی ورزشی نیز از این اصل کی مستثنا نیستند.
برخی از گرمکن‌ها محدودیت شست‌و‌شو دارند، بهتر است نوعی را انتخاب کنید که ضمن داشتن کیفیت، قابلیت شست‌و‌شو با دست و ماشین لباسشویی را داشته باشد.
رنگ و مدل گرمکن: فراموش نکنید که یک دست لباس ورزشی عالی با رنگ و مدل دلخواه، مشوقی مهم و اثرگذار برای ورزش کردن شماست. بنابراین خرید گرمکنی با این ویژگی‌ها و مورد علاقه‌تان، قطعا تمرین و تحرک را برای شما لذت‌بخش خواهد کرد. تاپ ورزشی راحت‌تر از بلوز آستین بلند است زیرا به راحتی و بدون دغدغه حرکت می‌کنید، اگر خواستید گرمکن آستین بلند بپوشید، مدلی انتخاب کنید که آستینش خیلی بلند نباشد. بهتر است وزن لباس هم سبک باشد.
رنگ مشکی ضمن داشتن جذابیت خاص، شما را لاغرتر نشان می‌دهد و در کنار رنگ‌های نارنجی، بنفش، و سرخابی، نمایی زیبا ایجاد می‌کند.
قیمت گرمکن: مولفه‌های نظیر: جنس پارچه‌ی گرمکن، جیب‌های آن، نحوه‌ی دوخت، داشتن یا نداشتن کلاه، ساده یا طرح‌دار بودن و نهایتا شرکت تولید کننده و برند در تعیین قیمت گرمکن ورزشی مردانه موثرند، با این حال شما باید براساس علاقه و مقدار بودجه‌ای که دارید، انتخاب و خرید نمایید.
همه نکات ذکر شده در این مقاله هنگام انتخاب و خرید گرمکن ورزشی مردانه مناسب اهمیت دارند. رعایت همه این نکات ممکن است سخت به نظر برسد، به همین دلیل در ادامه مطلب، ۲۲گرمکن ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و زیبا را برای شما آماده کرده‌ایم. این گرمکن‌های ورزشی مردانه امتحان خود را بارها پس داده و رضایت کاربران را جلب نموده‌اند. با کلیک روی تصویر و یا دکمه زیر هر محصول می‌توانید وارد سایت دیجی‌کالا شده و محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 

 

برای شروع هر کار و یا وارد شدن به هر رشته‌ی ورزشی، آقایان و بانوان نیاز به فراهم کردن یکسری مقدمات دارند. بدیهی است که اگر وارد یک ورزش شوید اما وسایل ابتدایی آن را آماده نکنید، نمی‌توانید آن رشته را به سرانجام برسانید. برای مثال در ورزش شنا باید از کلاه شنا و عینک شنا استفاده نمایید، یا در ورزش دو باید از ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه و زنانه بهره ببرید.

 

البته استفاده از این ست فقط مختص ورزش دو نمی‌باشد، بلکه در سایر رشته‌های ورزشی هم از این ست‌ها استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه راحت بودن آنها هنگام ورزش می‌باشد، به گونه‌ای که طراحی آنها به نحوی است که موقع انجام حرکات ورزشی هیچ‌گونه محدودیتی نخواهید داشت و به اصطلاح دست و بالتان باز می‌باشد.

 

باتوجه به اهمیتی که خرید این لباس دارد، باید در انتخاب دقت بالایی به خرج دهید تا بتوانید محصولی باکیفیت خریداری نمایید. ما در این مطلب نکاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم تا با خیال آسوده ست گرمکن و شلوار ورزشی مورد نظرتان را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید و ادامه‌ی مطلب را بخوانید.

 

نگاهی گذرا به تاریخچه‌ی استفاده از لباس ورزشی:

لباس ورزشی اولین بار در سال ۱۹۶۴ مورد استفاده قرار گرفت، جالب است بدانید در سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ ظاهر لباس‌ها به شکل لباس‌های ورزشی امروزه بود، اما در امور غیر ورزشی مورد استفاده قرار می‌گرفتند. تا این که در نهایت سال ۱۹۷۵ لباس‌های ورزشی از جنس پنبه، پلی استر، پارچه‌های مخصوص و… تولید و روانه‌ی بازار شدند.

 

این تغییرات ادامه پیدا کرد تا این که در سال ۲۰۱۰ یکسری برندهای مطرح در عرصه‌ی تولید لباس ورزشی روی کار آمد و برندهایی چون آدیداس و… را وارد بازار کرد. شکل ظاهری این لباس‌ها در ابتدا مانند لباس‌های امروزی نبود، بعدها و به مرور زنان شکل امروزی به خود گرفتند.

 

منظور از ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه چیست؟

به طور کلی پوشاک ورزشی به مجموعه‌ای از پوشاک گفته می‌شود که هنگام وارد شدن به ورزشی خاص از آنها استفاده می‌شود. ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه هم لباسی است که شامل یک گرمکن دکمه دار یا زیپ‌‌دار و شلوار راحت می‌باشد.به دی پدز مراجعه نمایید

 

ست گرمکن و شلوار ورزشی هم شامل دو مدل زنانه و مردانه می‌شود، آقایان عزیز می‌توانند متناسب با رشته‌ی ورزشی که در آن کار می‌کنند نسبت به خرید این ست اقدام کنند. این ست‌ها به دلیل راحتی و تنوع بالایی که در نوع جنس و رنگ خود دارند، به یکی از اولین انتخاب های آقایان و بانوان تبدیل شده است.

 

چرا از گرمکن ورزشی استفاده کنیم؟

ورزشکاران عزیز هنگام وارد شدن به رشته‌ی ورزشی خاصی، همواره از لباس‌های خاص استفاده می‌کنند. وقتی برای مدت طولانی ورزشی حرفه‌ای را انجام می‌دهید، عضلات شما گرم می‌شود و برای جلوگیری از سفتی ناگهانی نباید خیلی سریع سرد شوند.

 

پس تنها راه خرید ست گرمکن ورزشی می‌باشد تا هنگام پوشیدن این لباس، احساس راحتی و آزادی عمل بیشتری داشته باشید. شما بعد از پوشیدن لباس ورزشی آمادگی‌تان را حفظ خواهید کرد، به گونه‌ای که بعد از مقدار کمی استراحت مجدد می‌توانید به ورزش خود ادامه دهید.

 

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست گرمکن ورزشی مردانه باید به آنها توجه نمایید:

قیمت لباس ورزشی اولین فاکتور در خرید این نوع از پوشاک می‌باشد. عواملی چون جنس، کیفیت دوخت و… بر روی قیمت این لباس اثرگذار هستند. شما عزیزان باید با توجه به بودجه و نیاز خود نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

جنس گرمکن و شلوار هم در انتخاب آن موثر خواهد بود، به دلیل انجام فعالیت‌های ورزشی دمای بدن شما بالا می‌‌رود، در نتیجه‌ی بالا رفتن این دما، آب بدن از دست خواهد رفت. بنابراین جنس لباس باید به گونه‌ای باشد که دما را پایین نگه دارد تا بتوانید به ورزش خود ادامه دهید. بهترین جنس برای این منظور پلی‌استر می‌باشد.

چون هنگام ورزش کردن پوست به درستی نمی‌تواند تنفس کند، لباس باید بدن را خنک نگه‌دارد تا شما احساس گرمای بیش از اندازه نکنید.

شما عزیزان می‌توانید هنگام خرید ست گرمکن ورزشی مردانه به سراغ مدل‌های درای فیت بروید، چراکه از طریق پوشیدن این لباس‌های ورزشی سلول‌های مرده پوست به راحتی تنفس می‌کنند.

 

 

آقایان عزیز حتما هنگام خرید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه به سایز و اندازه استایل خود توجه نمایید. لباس ورزشی نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشد، چون در هر دو صورت باعث آزار و اذیت شما می‌شود.

عزیزان به زیبایی ست گرمکن هم توجه نمایید، لباس ورزشی شما علاوه بر فیت بودن باید ظاهری زیبا هم داشته باشد.

به راحتی شست‌و‌شوی لباس ورزشی خود توجه کنید، چون برخی از پوشاک ورزشی به سختی شسته می‌شوند. ست گرمکن و شلوار ورزشی به دلیل استفاده‌ی روزمره باید به آسانی تمیز شود. چون تعرق زیاد باعث بدبو شدن لباس و کثیفی زودهنگام آن خواهد شد.

در انتخاب ست گرمکن به رنگ و مدل آن توجه نمایید، این مورد کاملا سلیقه‌ای است و به علاقه و تمایل شما بستگی دارد. چون اگر ست انتخابی شما دارای رنگ‌های مورد علاقه‌تان باشد، تمرین و ورزش برای شما لذت بخش تر خواهد شد.

آقایان معمولا در انتخاب ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه به سراغ رنگ مشکی می‌روند، چرا که این رنگ ظاهر و استایل افراد را لاغرتر نشان می‌دهد.

اگر به داشتن کلاه در ست گرمکن علاقه دارید، می‌توانید به فکر خرید گرمکن کلاه دار باشید.

سعی کنید ستی را انتخاب نمایید که جنس آن ضدآب باشد، تا در صورت بارش باران لباس شما خیس نشود.

برندهای مطرح در تولید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه:

Fila

adidas

Nike

Puma

Reebok

under armour

Keds

New balance

Hi- Tec

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۲۸ نمونه ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.

 

نکات مهم هنگام خرید گرمکن و ست ورزشی مردانه

جنس لباس: در وهله اولین چنانچه دنبال یک ست گرمکن ورزشی مردانه برای خود هستید، به جنس لباس مورد نظرتان دقت کنید. لباس های ورزشی باید دارای انعطاف و راحتی بسیار زیادی باشند. در برابر تبخیر مایعات مقاومت کمی از خود نشان دهند و سبب تعرق شدید شما در حین انجام فعالیت های ورزشی نشوند و میزان آب بدنتان را به سرعت کاهش ندهند. معمولا لباس های ورزشی از جنس پلی استر طراحی و تولید می شوند و با پایین نگه داشتن دمای بدن شما، سبب تحرک و لذت بیشتر شما در طول زمان ورزشتان خواهند شد.

 

سایز لباس: مورد بعدی در خصوص خرید گرمکن و ست ورزشی مردانه توجه به سایز آن است. با اینکه عده ای دوست دارند از لباس ورزشی کاملا بزرگ استفاده کنند و برخی نیز علاقه مند به استفاده از لباس های جذب و فیت شده به عضلات و اندام های خود هستند، اما باید بگوییم نه استفاده از لباس ورزشی بزرگتر از سایز بدن مناسب است و نه استفاده از لباس جذب، لااقل برای کسانی که حرفه ای ورزش نمی کنند! پس بهتر است چنانچه تنها برای تفریح و تندرستی ورزش می کنید از گرمکن و لباسی استفاده کنید که متناسب با سایز بدنتان می باشند.

 

قابلیت شستشوی آن: برخی از ست های ورزشی چه مردانه و چه زنانه از قابلیت محدودی در امر شستشوی آنان برخوردار هستند که به همین خاطر بهتر است همیشه به دنبال لباس های ورزشی باکیفیتی باشید که هم قابلیت شستشو با دست را داشته باشند و هم از قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی بهره مند شده باشند.

 

رنگ دلخواه: یادتان باشد لباس ورزشی یکی از مهمترین مُشوق های شما در امر ورزش و رسیدن به تندرستی است! پس همیشه فارغ از قیمت یک ست ورزشی به دنبال البسه ای باشید که مورد توجه شما قرار گرفته است و قطعا ورزش کردن با آن برایتان از لذتی دو چندان برخوردار است.

 

قیمت گرمکن و ست ورزشی مردانه: قیمت گرمکن و ست ورزشی مردانه با توجه به فاکتورهای مهمی نظیر: جنس پارچه به کار رفته در تولید لباس، جیب های آن، دوخت و کیفیت آن، کلاه یا بدون کلاه بودن گرمکن، ساده و یا طرحدار بودنش و همچنین نام کمپانی تولید کننده ای که در پشت سر محصول قرار گرفته است، تعیین می گردد. منتها شما بایستی همیشه با توجه به میزان بودجه خود به سراغ خرید یک ست ورزشی مردانه که از نظر مناسب شخصِ خود شما باشد، بروید.

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما