محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 275
  • بازدید دیروز : 1281
  • بازدید کل : 3668451

مسواک برقی ایرانی


بهداشت دهان و دندان با سه قدم یعنی مسواک زدن، نخ دادن کشیدن و استفاده از دهان شویه تکمیل می شود، از این رو ما در این راهنمای خرید مسواک برقی به معرفی یک ابزار بسیار مناسب دیگر جهت حفظ سلامت دهان و دندان پرداخته ایم در این راهنمای خرید مسواک برقی به موراد زیر به طور دقیق پرداخته ایم:

مسواک برقی چیست؟

اهمیت استفاده از مسواک برقی ها

انواع مسواک برقی؟

مزایای استفاده از مسواک برقی

راهنمای خرید مسواک برقی

معرفی بهترین و پرفروش ترین مسواک برقی در ایران

معرفی 25 محصول پرفروش سال

پس با هلورین همراه باشید، زیرا در این پست ما به معرفی ابزاری بسیار کاربردی برای حفظ سلامت دندان شما می پردازیم و بهترین راهنمای خرید در سطح اینترنت را نیز برای شما مهیا کرده ایم.

دی پدز را مشاهده بفرمایید

 

یک پیشنهاد عالی برای شما، دوستان امروزه با شیوع ویروس کرونا نظافت دست ها بسیار ضرورت پیدا کرده است، از این رو ما یک راهنمای خرید ضد عفونی کننده دست را همراه با 31 محصول برتر برای ضد عفونی کردن دستایتهان آماده کرده ایم. شما دوستان عزیز می توانید با مطالعه این بخش و بهترین ضد عفونی کننده دست را برای خود و عزیزانتان بخرید.(اکثر محصولات معرفی شده دارای تخفیف هستند)

 

مسواک برقی چیست؟

راهنمای خرید مسواک برقی - مسواک برقی چیست؟

مسواک برقی چیست؟

در حقیقت مسواک برقی ها در اوایل برای افرادی که دارای بیماری های خاص بودند تولید شد اما باتوجه به کاربردی بودن آن، عموم مردم و کلیه افرادی که به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهند از این نوع محصولات استفاده می کنند.

 

مسواک برقی ها همان طور که از اسمشان معلوم است از برق برای چرخش سر مسواک استفاده می کند. در این نوع از مسواک ها دیگر نیازی به حرکت دادن دست ها نیست بلکه این مسواک ها به صورت اتوماتیک حرکت می کند و به علت چرخش زیاد و قدرت بالا باعث تمیزی و سفیدی بیشتر دندان ها می شود.

 

داشتن مسواک (برقی و معمولی) یک راه برای حفظ سلامت دهان و دندان است، اما نگهداری مسواک نیز می تواند بسیار مهم باشد و یک راه معمول برای نگهداری از مسواک ها استفاده از جا مسواکی ها می باشد، ما در پست راهنمای خرید جا مسواکی سعی کرده ایم علاوه بر نکته های مهم در مورد جا مسواکی 22 محصول با کیفیت را نیز به شما معرفی کنیم، پس این پست جا مسواکی را نیز از یاد نبرید.

 

نوشته های مشابه

تصویر از راهنمای خرید آبگرمکن دیواری + 15 مدل ارزان و پرقدرت

راهنمای خرید آبگرمکن دیواری + 15 مدل ارزان و پرقدرت

آگوست 1, 2021

اهمیت استفاده از مسواک برقی ها

اگر می خواهید دندان های شما به بهترین شکل ممکن تمیز شود و از سفیدی و تمیزی آن لذت ببرید، قطعا استفاده از مسواک برقی برای پشنهاد می شود.

 

اکثر افرادی که از مسواک برقی ها استفاده کرده اند از کیفیت آن راضی بوده اند و این را فروش بالای مسواک برقی ها به ما می گوید.

 

کودکان و یا افرادی با بیماری خاص که نمتواند نحوی صحیح مسواک زدن را یاد بگیرند، حتما باید از مسواک برقی ها استفاده کنند زیرا این محصولات نیازی به حرکت دست شما ندارند و خود به صورت اتوماتیک اقدام به مسواک زدن می کند.

 

چرخش صحیح، ویبره، قدرت تمیز کنندگی بالای این محصولات، هر کسی را به استفاده از مسواک برقی ها تشویق می کند و استفاده از آن به جای مسواک معمولی برای هر کسی پیشنهاد می شود زیرا قدرت تمیز کنندگی بالا و روش صحیح مسواک زدن از ویژگی های این محصول است.

 

مشاهده قیمت روز و خرید بهترین مسواک برقی ها

 

انواع مسواک برقی ها

مسواک برقی ها دارای انواع مختلفی هستند اما به طور کلی تمامی مدل های آن یم هدف خاص را دنبال می کنند. در این بخش از راهنمای خرید مسواک برقی به معرفی انواع مدل های آن می پردازیم و در قسمت های بعدی بهترین مسواک برقی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مسواک برقی از نظر نوع شارژ

مسواک های غیر قابل شارژ: این ونوع از مسواک ها با باتری غیر قابل شارژ کار می کنند و بعد از اتمام باتری باید باتری آن عوض شود.

مسواک برقی های شارژی: این نوع از مسواک ها با باتری قابل شارژ کار می کنند. این نوع کمی گران تر هستند اما کیفیت بالا و مقرون به صرفه هستند.

مسواک برقی ها سونیک: این نوع هم از باتری قابل شارژ بهره می گیرد و قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به دو مورد قبل دارد.

مسواک برقی از نظر نوع عملکرد

مسواک برقی های چرخشی: این مدل از مسواک برقی ها به صورت دورانی اقدام به تمیز کردن دندان ها می کنند.

مسواک برقی های لغزشی: این مدل از مسواک برقی ها به صورت لغزشی اقدام به تمیز کردن دندان ها می کنند.

مسواک برقی های جهنده: این مدل به صورت جهنده با حرکت به عقب و جلو تمامی قسمت های دندان را تمیز می کنند.

مسواک برقی های دوسره: این مدل نیز در دو حالت جهنده و لغزنده قابل استفاده است.

مزایای استفاده از مسواک برقی چیست + ویدیو

 

 

 

همان طور که در این ویدیو مشاهده کردید مسواک برقی ها می توانند به طور کامل دندان ها پاک و تمیز کنند. به طور کلی مسواک های برقی برای تمیزی بیشتر و استفاده راحت تر بخصوص برای کودکان و افراد کم توان بسیار ایده ال هستند. در اوایل متخصصان این محصول را برای کودکان و افراد کم توان ساختند اما پزشکان به دلیل استفاده راحت و قدرت پاکنندگی بالا این محصول را برای عموم مردم پیشنهاد دادند. استفاده از زمسواک برقی ها به طور کلی مزیت های زیر را دارد:

 

قدرت پاک کنندگی بالا

صرف نیروی کمتر برای برداشت پلاک ها

توانایی بالا در برداشتن جرم های دندان

صرفه اقتصادی این محصول

علاقه کودکان برای استفاده از این محصول

مناسب برای افراد مریض و سالخورده

دارای زمان سنج

استفاده آسان

هیچ خطری برای لثه های شما ایجاد نمیکند

دیگران از این مسواک برقی ها هم دیدن کرده اند

 

بهترین و باکیفیت ترین مارک مسواک برقی – Oral b

اگر نگاهی به سایت های فروشگاهی در این زمینه بیندازیم پی می بریم که مسواک برقی های اورال بی بسیار پرفروش و پر طرفدار هستند در این قسمت به معرفی این برند می پردازیم. البته ما در پست معرفی بهترین مارک مسواک برقی به طور مفصل در مورد مارک های برتر صحبت کرده ایم که می توانید آن در انجا با بهترین مارک های مسواک برقی آشنا شوید.

 

برند اورال بی (oral-b)

برند اورال-بی یک شرکت تولید کننده مسواک و مصحولات بهداشت دهان و دندان است. این شرکت اولین محصول خود را در سال 1950 توسط دکتر رابرت هات سان در آمریکا تولید کرد. محصولات این شرکت در سرتا سر جهان عرضه می شود و از کیفیت بسیار عالی برخوردار است.

 

مشاهده قیمت روز مسواک برقی اورال بی

 

راهنمای خرید مسواک برقی

اگر قصد دارید بهترین و متناسب ترین مسواک برقی را برای خود انتخاب کنید باید قبل از خرید راهنمای خرید آن را مطالعه کنید زیرا هر محصولی ویژگی و کارایی خاص خود را دارد و باید بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه آن نمایید.

 

به نوع حرکت سر مسواک توجه کنید: برخی از مسواک برقی ها به صورت دورانی اقدام به تمیز کردن دندان ها می کنند و برخی دیگر با حرکت در طرفی (چپ و راست) این عمل را انجام می دهند و این قضیه بستگی به تکنولوژی ساخت مسواک برقی بر می گردد.(تقریبا تفاوتی بین نوع حرکت مسواک برقی ها وجود ندارد)

قابلیت تعویض سر مسواک برقی: مسواک برقی های که سر آنها قابل تعویض است هم کارای بالای دارد و از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه است زیرا تمامی اعضای خانواده می تواند از آن استفاده کند. پس حتما به قابلیت تعویض سر مسواک توجه کنید.

میزان شارژدهی باتری: فاکتور مهم دیگر برای انتخاب مسواک برقی میزان شارژ دهی باتری مسواک است و این میزان هر چقدر بالا باشد بهتر است.

نوع باتری مسواک برقی: نوع باتری یک مسواک برقی میتواند شارژی و غیر شارژی باشد و هر دوی این دو مورد یک کار را انجام می دهند ولی باتری قابل شارژ صرفه اقتصادی بالای دارد و باتری غیر شارژی برای مسافرت ها بسیار ایده ال است.

به برند مسواک برقی هم توجه کنید: در حقیقت همه مسواک برقی ها یک عمل را انجام می دهند اما بعضی از شرکت ها واقعا بهترین مسواک برقی را تولید می کنند و هر جقدر هم برای این محصولات پول پرداخت کنید سود کرده اید. در بین برند های مختلفت میتوان گفت بهترین مارک(برند) مسواک برقی، برند اورال بی (Oral-b) می باشد.

مسواک های تایمر دار: براساس گفته متخصصان زمان لازم برای مسواک زدن 2 دقیقه است یعی کمتر یا بیشتر از 2 دقیقه می تواند برای دندان ها مشکل ایجاد کند. اما مسواک های برقی بعد از 2 دقیقه هشدار استفاده را می دهند و این یک مزیت بسیار عالی است وحتما این مورد را هنگام خرید در نظر بگیرید.

چند ویژگی دیگر مسواک برقی ها که باید آن را رعایت کنید

قابلیت اعلام آلارم: برخی از مسواک برقی ها مدت زمان استفاده و تمیز کردن یک قسمت از دندان را به شما با الارم اعلام می کند.

سنسور فشار: برخی از این مسواک برقی ها سنسور فشار را دارند و در صورت فشار زیاد به دندان و لثه ها به شما هشداری می دهد.

قابلیت تنظیم خودکار سرعت چرخش: برای اثر پذیری بالا و استفاده عالی برخی از این مسواک برقی ها قابلیت تنظیم خودکار سرعت را دارند و این قضیه باعث سلامت دندان ها و لثه می شود.

معرفی 25 مسواک برقی پرفروش و با کیفیت سال 99

در این قسمت ما مسواک برقی های عالی و با کیفیت برا برای شما معرفی می کنیم. تمامی این محصولات اصل بوده و از نظر کیفیت ساخت و قیمت محصول در جایگاه عالیی قرار دارند.

 

مسواک برقی چیست؟

مسواک برقی مسواکی است که با کمک نیروی الکتریسیته باعث نوسان و چرخش سری تمیز کننده آن بر روی دندان ها می شود. به این نوع مسواک ها، مسواک چرخشی هم گفته می شود. مسواک های برقی قدرت تمیز کنندگی بیشتری دارند و دندان ها را با شدت و قدرت بیشتری تمیز می کنند. یکی از دلایل برتری مسواک های برقی نسبت به مسواک های معمولی استفاده مداوم و منظم از آنها است. لازم به ذکر است که استفاده از مسواک معمولی به معنای ایجاد بیماری یا تمیز نشدن دندان ها نیست، بر عکس به گفته محققان و متخصصان، استفاده منظم و صحیح از مسواک از اهمیت بیشتری نسبت به نوع آن، برخوردار است و بهتر است این کار حداقل دو بار در روز حداقل به مدت دو دقیقه انجام شود.

 

فواید استفاده از مسواک برقی

فواید استفاده از مسواک برقی

استفاده از مسواک برقی مزایای زیادی دارد چون این نوع مسواک صرف نظر از سن و توانایی افراد، تکنیک های مسواک زدن قوی و خاصی را ایجاد می کند و همچنین انگیزه افراد را برای استفاده از آن افزایش می دهد. طبق گفته سازندگان این محصول، خرید مسواک برقی و استفاده از آن به نیروی کمتری برای پاک کردن پلاک ها از بین دندان ها دارد و همچنین سبب کاهش پلاک های موجود در دندان های بزرگسالان می شود. در نتیجه، از خطرات احتمالی مانند تحلیل و سایش لثه، التهاب لثه و خونریزی جلوگیری می کند.

 

علاوه بر این، مسواک های برقی در مقایسه با مسواک های معمولی توانایی بیشتری در از بین بردن جرم و تغییر رنگ لثه دارند و همین موضوع باعث شده تا این محصولات بسیار زیاد مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند. این نوع مسواک های به کمک یک سری کوچک می توانند به راحتی به قسمت های مختلف داخل دهان دسترسی پیدا کنند و همچنین مسواک زدن را برای کودکان راحت تر کنند.

 

در همین زمینه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ۲۰ مدل بهترین خمیر دندان از معروف ترین برندهای بازار

 

تضمین سلامت دهان و دندان با خرید مسواک برقی

بسیاری از افراد با وجود استفاده صحیح و روزمره از مسواک هنوز از بیماری های دهان و دندان رنج می برند. به گفته متخصصین، دلیل این مشکل صرف کمترین زمان برای مسواک زدن است. اما با خرید مسواک برقی می توان این مشکل را برطرف کرده است، به طور کلی در مسواک های برقی یک تایمر مخصوص وجود دارد که پس از صرف زمان دو دقیقه صدا می دهد که این مدت بهترین لازم برای زمان مسواک زدن است.

 

متخصصان معتقدند برای مسواک زدن بهتر است دهان را به چهار قسمت تقسیم کنید (بالا راست، پایین راست، بالا چپ، پایین چپ) و ۳۰ ثانیه برای هر قسمت زمان اختصاص دهیم. به همین دلیل، بسیاری از تولیدکنندگان مسواک برقی، برنامه مسواک زدن را به چهار بخش ۳۰ ثانیه ای تقسیم کرده اند تا مصرف کننده بتواند با هر لرزش منطقه مسواک زدن را تغییر دهد. نکته مهمی که بسیاری از کاربران هنگام مسواک زدن باید به آن توجه کنند، این است که با فشار بیشتر روی دندان باعث تمیزتر شدن دندان نمی شود، و بر عکس، به مرور زمان به دندان آسیب می رساند و با این کار مینای دندان را از بین می برد.

معرفی انواع مسواک برقی سونیک

مسواک برقی سونیک

مسواک های برقی سونیک با سرعت صوت و به روش ارتعاشی کار می کنند. این نوع مسواک های برقی ارتعاشات خیلی سریع دارند و در صورت استفاده صحیح، هیچ بخشی از دندان ها را تمیز نشده باقی نخواهد گذاشت. اما ممکن است به دلیل سرعت بالای ارتعاشات آن، در برخی افراد احساس قلقلک ایجاد کند.

 

مسواک برقی اولتراسونیک (نوسانی)

مانند انواع مسواک های سونیک، این مسواک ها در جهات مختلف می چرخند و از نظر تعداد چرخه با مسواک های سونیک تفاوت دارند. مسواک های اولتراسونیک بسیار موثرتر از مسواک های سونیک در تمیز کردن، جرم گیری دندان، لایه برداری و خارج کردن غذا از کناره های دندان، هستند. این مسواک ها بسیار گرانتر از مدل های مشابه Sonic خود هستند، اما این قیمت بالا معادل کاهش تعداد مراجعه ماهانه به دندانپزشک خواهد بود.

 

در همین زمینه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین نخ دندان به همراه معرفی ۲۰ مدل باکیفیت

 

امروزه در بازار به دلیل تنوع بسیار زیاد مدل های مختلف مسواک برقی، خریداران را در انتخاب و خرید مناسب ترین مسواک دچار سردرگمی کرده است، بنابراین بهتر است با برخی از ویژگی های آنها آشنا شوید تا در هنگام خرید بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

 

مسواک برقی

تایمر دو دقیقه ای

داشتن تایمر یکی از ویژگی هایی است که هنگام خرید مسواک برقی باید بدان توجه کنید، چون این ویژگی به شما این امکان را می دهد که زمان مناسب مسواک زدن را در نظر بگیرید و با استفاده بیش از حد، سبب آسیب رساندن به دندان های خود نشوید.

 

طراحی بدنه مسواک

طراحی بدنه در هنگام خرید مسواک برقی بی تأثیر نیست، زیرا طراحی نامناسب در دسته مسواک برقی منجر به خستگی مچ دست می شود و همچنین برای افرادی که از بیماری هایی مانند آرتروز رنج می برند مناسب نیست. هنگام خرید مسواک برقی بهتر است آن را در دست بگیرید و سعی کنید با آن کار کنید و اگر احساس راحتی کردید آن را بخرید.

 

تعداد حالات تمیز کنندگی

برخی از مسواک های برقی حالت های مختلفی برای تمیز کردن دندان ها دارند و می توانید از آنها در شرایط مختلف استفاده کنید، یکی از حالت های رایج که در بیشتر مسواک ها وجود دارد برای مسواک زدن روزانه یا روتین است، برخی علاوه بر این حالت، حالتی برای سفید کردن و همچنین جرم گیری نیز در نظر گرفته شده است.

 

سری های قابل تعویض

بعضی از مسواک های برقی برای استفاده سری های مختلفی دارند. امکان تغییر سری در مسواک های برقی یکی از ویژگی های مثبت در خرید این محصولات برقی است که در آنها دیده می شود. از جمله این سری ها می توان به سری های مناسب برای افرادی که ارتودنسی یا سری های مخصوص برای کودکان دارند، اشاره کرد.

  انتشار : ۸ مهر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 44

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما