نام فایل : گزارش كارآموزي شهرداري شيروان 9 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 8
حجم : 4 مگابایت
شهرداري شيروان
شهرداري شهرستان شيروان به قسمت هاي زير تقسيم مي شود :
1- حسابداري و امور مالي :
در اين قسمت كليه ي عمليات مربوط به امور مالي و هزينه هاي انجام شده بررسي و ثبت مي شود .
2- بايگاني :
كليه پرونده هاي شهرداري در اين قسمت نگه داري مي شود .
3- كامپيوتر :
در اين قسمت
4- دفتر شورا :
در اين قسمت مشكلاتي كه توسط مردم عادي به شهر داري انتقال داده مي شود بررسي مي شود .
5- امور اداري :
6- حمل و نقل :
7- اتاق شهردار و معاونت :
محل استقرار شهردار و معاون است .
8- دبير خانه :
در اين قسمت عمليات صادر كردن نقشه هاي هوايي ، شماره زدن پرونده ها و نامه هاي وارد شده و ارسال شده انجام مي شود .
9- حراست :
حراست و نگهباني از شهرداري
10- واحد ساختماني :
1-10 واحد تشكيل پرونده و ثبث درخواست : وظيفه ثبت درخواست و تكميل عرصه و اعيان املاك به عهده دارد .
2-10 بازديد : بعد از تكميل اطلاعات پرونده را به قسمت بازديد ارجاء مي دهند .
...
مبلغ قابل پرداخت 49,500 تومان