محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 538
  • بازدید دیروز : 1535
  • بازدید کل : 3673829

آشنايي با مدارات PLC شركت توليدي مينا پلاست ابهر 45 ص


آشنايي با مدارات PLC شركت توليدي مينا پلاست ابهر 45 ص

نام فایل : آشنايي با مدارات PLC شركت توليدي مينا پلاست ابهر 45 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 37

حجم : 1 مگابایت


دانشگاه آزاد اسلامي – واحد ابهر
موضوع كار آموزي:
آشنايي با مدارات
PLC
شركت توليدي مينا پلاست ابهر
استاد راهنما :
آقاي مهندس شايسته فر
گرد آورنده :
مهدي همتي
شماره دانشجويي : 83835848
رشته:
برق صنعتي
سال 85
مقدمه
محلي كه من كار آموزي ام را درآن گذراندم شركت توليدي به نام مينا پلاست مي باشد . محصولات اين شركت توليد طناب نخهاي مختلف پلاستيكي براي استفاده هاي متفاوت مثلا استفاده در كمباين ها و..... مي باشد .
اين شركت از يك سوله 100 متري براي واحد توليدي ، يك اتاق براي استراحت، يك سالن كوچك غذاخوري و يك انبار تشكيل شده است . شيفت كاري اين شركت بصورت سه شيفت كاري 8 ساعته مي باشد .
نحوه توليد محصول در اين شركت به اين صورت است كه در ابتدا مواد را در يك مخزن بزرگ مي ريزند. اين مواد ( مواد اوليه ) بنا به نوع توليد محصولات متفاوت است . از جمله موادي كه در اين شركت استفاده مي شد
و ضايعات مواد پلاستيكي مي باشد .
همچنين بنا به حجم مواد رنگ دلخواه را به داخل همزن اضافه مي كنند كه اين مخزن توسط دستگاه مادر كه المنتهاي زيادي در آن بكار رفته است هدايت مي شود . با استفاده از اين المنت كه حرارت ايجاد كرده و موجب ذوب شدن مواد اوليه مي شود اين مواد ذوب شده از يك محلي به نام برجك عبور داده شده و بصورت بادكنك در آورده مي شود كه در بالاي برجك چند غلتك وجود دارد كه اين بادكنك ها را له مي كند و به صورت نواري پلاستيكي پهن در مي آورد . اين نوارهاي پهن پلاستيكي توسط غلتكها حركت كرده و در ماشين برجك توده ها به چند نوار پلاستيكي تبديل مي شود .
نكته قابل توجه در اين قسمت اين است كه با استفاده از تيغه هاي دلخواه نوارهاي پلاستيكي دلخواه خواهيم داشت . يعني اينكه اگر از 3 تيغه استفاده كنيم 3 نوار پلاستيكي خواهيم داشت و.....
اين نوارها توسط غلتك هاي پائين برجك حركت كرده و از روي يك سيني بزرگ كه زير آن المنتهاي زيادي بكار رفته و توسط يك ترموستات حرارت آن تنظيم مي شود ، حركت كرده و توسط سه غلتك نسبتا بزرگي كشيده مي شوند و به صورت نوارهاي نازكتر در مي آيد .
...


مبلغ قابل پرداخت 49,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 116

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما