محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 952
  • بازدید دیروز : 2113
  • بازدید کل : 3649546

مصالح ساختمانی 15 ص


مصالح ساختمانی 15 ص

نام فایل : مصالح ساختمانی 15 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 11 مگابایت


مقدمه
امروزه صنعتگران كفسازي را حلقه‌اي از زنجيره فرايندهاي صنعتي محسوب كرده و اين نوع نگاه به كفسازي بيش از آنكه از استدلالهاي دست‌اندركاران فن كفسازي تأثير پذيرفته باشد ، برگرفته از تجربيات ناموفق صنعتي بوده است.
كارفرمايان امروه، انتظارات گسترده ، متنوع و مناسب با كاربري كف دارند. عرصه فعاليت در اين بحث بسيار گسترده است، به خصوص كه در زمينه كفسازي تا كنون حتي ابتدايي‌ترين آگاهي‌ها به مشتريان و كارفرمايان فواصل درزها چقدر بايد باشد؟چه نوع درزهايي بايد تعبيه نمود؟
مزاياي كف صنعتي خوب :
كف‌پوشها در حقيقت بستر فرآيند توليد در يك كارخانه محسوب مي‌شوند هر بار و نيرويي كه در كارگاه با آن سر و كار داريم به نوع با عبور از اين بستر به لايه قابل اتكا زيرين كه احتمالاً زمين و يا يك دال بتني است منتقل مي‌شود.
بنابراين لازم است كه مقاومت مناسب در برابر بارهاي ساكن و متحرك و همچنين سايش داشته باشند لذا براي اين كفپوش استفاده از بتن پر مقاومت و ضد سايش توصيه مي‌شود.
اين انتخاب را زماني آسانتر و با ميل و رغبت خود انجا مي‌دهيم كه برآورد نمائيم با آ‌سيب ديدن كفپوش چه حجمي از امور روزمره متوقف مي‌گردد.
گرانوليت بر پايه سيمان :
يك پوشش خشن‌تر با قابليت انعطاف اجرائي كمتر ، ضخامت بيشتر و هزينه كمتر است.
اپوكسي بر پايه رزين :
يك پوشش زيباتر، با تنوع بيشتر و ضخامت كمتر است .
گرانوليت
گرانوليت از گرانولها طبيعي و صنعتي سخت با سختي 6 تا 7 در مقياس مو (
Moh’s scale
) طي مراحل دقيق و كنترل شده ، طبق استانداردهاي بين‌المللي تهيه مي‌گردد. اين كف مي‌تواند به عنوان يك كف دكوراتيو با استفاده از پيگمنتهاي رنگي و دانه‌بندي‌هاي متنوع اجرا گردد.
گرانوليت
: از تركيب دانه‌هاي سيمان ، گرانولهاي سخت طبيعي ، آب و مواد افزودني مخلوطي بدست مي‌آيد كه بصورت يكپارچه و همزمان با بتن‌ريزي به عنوان پوشش نهايي كف در ضخامتهاي متفاوت اجرا مي‌شود. قطر سنگدانه‌هاي گرانوليت از 1/0 تا حداكثر 10 ميليمتر متغير است.
گرانوليت با سيمان خاكستري شبيه بتن معمولي است ، اما با استفاده از پيگمنتهاي رنگي معرفي به رنگهاي دلخواه در مي‌آيد. حداكثر مقدار مجاز پيگمنتها در روكش نهايي 5% وزني سيمان مصرفي مي‌باشد.
مشخصات گرانوليت :
مقاومت فشاري فوق العاده
...


مبلغ قابل پرداخت 46,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 99

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما