محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 734
  • بازدید دیروز : 1535
  • بازدید کل : 3674025

دانلود پاورپوینتتاثیر 8 هفته تمرینات هوازی موزون کم فشار بر غلظت هموسیستئین تام پلاسما در زنان سالمند


دانلود پاورپوینتتاثیر 8 هفته تمرینات هوازی موزون کم فشار بر غلظت هموسیستئین تام پلاسما در زنان سالمند

از عوامل خطر زای مطرح شده در بروز بیماری های قلبی عروقی افزایش سطح پلاسمایی هموسیستئین است. <br><br>نشان داده شده است که هر 3 میکرومول در لیتر کاهش در هموسیستئین تام می تواند با 16 درصد کاهش در بیماری ایسکمیک قلب ، 25 درصد کاهش در ترومبوز ورید عمقی و 24 درصد کاهش در سکته مغزی همراه است (موحد و همکاران،1385).  <br><br><br>همچنین نشان داده شده است که 5 میکرومول در لیتر افزایش در سطوح هموسیستئین با 65 درصد عوامل خطر بیماری های قلبی عروقی در مردان و 80 درصد افزایش خطر در زنان همراه است(رستمی،1382).<br>هموسیستئین یک اسید آمینه حاوی سولفور، با وزن مولکولی 2/135 دالتون است که در جریان متابولیسم متیونین به وجود می آید(ریچارد،2008؛ یکرنگیان و پژهان، 1374؛ کمانگر،1379). <br><br><br>هموسیستئین تام پلاسما به مجموع فرمهای هموسیستئین ترکیب و آزاد گفته می شود(فین کلستین،1990).<br><br>HOOC-CH-CH-CH-S-H<br><br>....نام فایل : تاثیر 8 هفته تمرینات هوازی موزون کم فشار بر غلظت هموسیستئین تام پلاسما در زنان سالمند

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 41

حجم : 8 مگابایت


تاثیر 8 هفته تمرینات هوازی موزون کم فشار بر غلظت هموسیستئین تام پلاسما در زنان سالمند
استاد راهنما : دکتر غلامرضا شریفی
استاد مشاور : دکتر محمد فرامرزی
محقق : شهلا دهقان

تابستان 1388

فصل اوّلمقدمه و معرفی تحقیق
بیماری های قلبی عروقی که غالبا با پیش زمینه آتروسکلروزیس شروع می شوند 50 درصد عوامل مرگ و میر را در جوامع در حال پیشرفت تشکیل می دهند . همچنین یکی از شایع ترین بیماری ها و و علت مرگ و میر در کشورمان ایران نیز می باشد (نمازی و پور کیا، 1384؛ جابری و همکاران،1382).
در مورد سبب شناسی بیماری های قلبی عروقی دو دسته عوامل خطرزا را مسئول می شناسند: دسته اول عواملی که طی سالها مورد پژوهش قرار گرفته اند که شامل هایپرلیپیدمی، دیابت، سیگار ، سابقه خانوادگی بیماری قلبی و بی تحرکی ،
دسته دوم عواملی که به تازگی مورد توجه قرار گرفته اند شامل: هموسیستئین ، فیبرینوژن، لیپو پروتئین وغیره می باشد( نمازی و پور کیا، 1384؛ دون کن و همکاران، 2004).


مبلغ قابل پرداخت 48,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما