محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1039
  • بازدید دیروز : 1414
  • بازدید کل : 3672795

كارآموزي - مجتمع پتروشيمي اراك 41 ص


كارآموزي - مجتمع پتروشيمي اراك  41 ص

نام فایل : كارآموزي - مجتمع پتروشيمي اراك 41 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 27

حجم : 5 مگابایت


تاريخچه و انگيزه احداث
مجتمع پتروشيمي اراك يكي از طرح هاي زيربنائي و مهم مي باشد كه در راستاي سياستهاي كلي توسعه صنايع پتروشيمي و با اهداف تامين نياز داخلي كشور و صادرات ايجاد و به بهره برداري رسيده است .
اين طرح در سال 1363 به تصويب رسيد و پس از طي مراحل طراحي و نصب و ساختمان در سال 1372 فاز اول مجتمع درمدار توليد قرار گرفت. در ادامه كاربه منظور بهبود مستمر و توليد بيشتر و متنوع تر ، واحدهاي ديگر مجتمع تكميل و واحد اتوكسيلات بعنوان آخرين واحد مجتمع در سال 82 راه اندازي و در مدار توليد قرار گرفت .
از سال 79 ، همزمان با تكميل واحدها، طرح هاي توسعه اي مجتمع نيز با هدف افزايش ظرفيت مجتمع آغاز گرديده است .
از سال 1378 با تصويب هيئت مديره و پس از بازرسي هاي دقيق عملكرد مجتمع ، شركت در بازار بورس پذيرفته شد و واگذاري سهام آن آغاز گرديد .
اهميت توليدات مجتمع
از مشخصه هاي استثنايي مجتمع پتروشيمي اراك استفاده از دانش هاي فني ، تكنولوژي و فرآيندهاي پيشرفته مي باشد . توليدات مجتمع بسيار متنوع و عمدتا گريدهاي مختلف را شامل مي شوند . از لحاظ انتخاب خطوط توليد كمتر مجتمعي را مي توان يافت كه مانند مجتمع پتروشيمي اراك تركيبي از توليدات پليمري و شيميايي ارزشمند و حتي شاخه خاصي از توليدات نظير سموم علف كش ها را يكجا داشته باشد . مجتمع پتروشيمي اراك از لحاظ تنوع ، ارزش فرآورده ها و نقش حساس آن در تامين نياز صنايع مهم كشور كم نظير مي باشد .
خوراك مجتمع
خوراك اصلي مجتمع نفتاي سبك و سنگين است كه از پالايشگاههاي اصفهان و اراك از طريق خط لوله تامين مي شود. خوراك ديگر مجتمع گاز طبيعي است كه از خط لوله سراسري مجاور مجتمع اخذ مي گردد . ضمنا حدود 6000 تن آمونياك و حدود 350 ميليون مترمكعب در سال مصرف گاز طبيعي مجتمع مي باشد كه از خط سوم سراسري تامين مي گردد .
...


مبلغ قابل پرداخت 44,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 227

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما