محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 599
  • بازدید دیروز : 1838
  • بازدید کل : 3639517

طراحي فرودگاه


طراحي فرودگاه

نام فایل : طراحي فرودگاه

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 29

حجم : 93 کیلوبایت


ترجمه بخشي از مباحث
درس: طراحي فرودگاه
استاد راهنما: دكتر صفارزاده
دانشجو: سيد علي قدسي
رشته: راه و ترابري
دانشگاه: تهران جنوب

مديريت سرمايه و ايمني جهت ساختارهايي زير بنايي با جلوه تر:
دريافت از راه دور و تكنولوژي اطلاعات فضايي، جهت كاهش در تاخير، بهبود نگهداري ساختارهاي زيربنايي و مديريت در سرويس و نگهداري صحيح از مخترعين و ارزشيابي سرمايه ها ايجاد تنوع در ابزارهاي جديد را پيشنهاد مي كند.
درخواست تكنولوژي دريافت از راه دور پتانسيل خوبي جهت بررسي نواحي غير پيشرفته براي آزاد كردن دارد كه با دقت بيشتر و روشهايي با هزينه كمتر جهت تشخيص دارايي ها و ثبت موقعيت و ميزان سرمايه هاي محلي و منطقه اي و يافتن محلهايي كه در آن سرويسهاي حمل و نقل حذف شود (احتياجي به حمل و نقل نباشد)، اهميت دارد.
امروزه روي زمين، سيستمهاي واقعه نگاري تصويري مربوط به زمين در مكانهاي مختلفي در حال استفاده مي باشند. ليزر شرايط رويه جاده را ارزيابي مي كند و محلي را كه مشكلي وجود دارد مشخص مي كند. تكنولوژي تشخيص اين مورد، علامت را پيدا كرده، ارتفاع را اندازه گرفته و همچنين عرض شانه راه را اندازه گرفته و به طور خودكار اطلاعات زيربنايي ساختار را جمع آوري مي كند. زيرا اين مي تواند خطرهاي احتمالي جاده را براي رانندگاني كه در اتوبان حركت مي كنند رفع كند. انتقال هوايي و ماهواره ها داراي ارزش افزوده و فوائد خوبي است. اغلب از چندين نقطه براي عكسهاي هوايي و بررسيهاي فتوگرامتري براي بررسي كار استفاده مي شود.
LIDAR
يك تكنولوژي جديد است كه در نمايندگيهاي ايالتي مقدار تغييرات سيگنال كه در مدار حركت مي كند را به طور سريع جمع آوري مي كند (ثبت مي كند).
گروه
NCRST
مطالعات برجسته و ويژه اي در مورد درخواست
LIDAR
انجام دادند كه رويه هدايت پرواز را تكميل مي كند و اجراي آنرا (از لحاظ امنيت، هزينه و فوايد) با روش فتوگرامتري مقايسه مي كند. اين مطالعات راه را بر اي نقاط مشخص شده با قبول اين تكنولوژي كه مثل كاتاليزوري در تحويل سريعتر پروژه است آسفالت مي كنند

گروه
NCRST
...


مبلغ قابل پرداخت 46,350 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 199

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما