محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 621
  • بازدید دیروز : 1694
  • بازدید کل : 3637701

اداره فني و تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور


اداره فني و تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور

نام فایل : اداره فني و تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 19

حجم : 185 کیلوبایت


اداره فني و تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور
باسمه تعالي
سپاسگذاري
با نهايت سپاس از خداوند متعال كه مرا در تمام مراحل زندگي و به خصوص در اين مرحله از زندگي كه مرا ياري كرده تا بتوانم دوران تحصيلي خود را در مقطع كارداني به پايان برسانم ، جادارد كه از استادان خود در اين دانشكده و به خصوص استاد راهنماي اينجانب جناب آقاي دكتر برهاني كه لازم مي دانم از ايشان تقدير و تشكر به عمل آورم .
همچنين از سرپرست و مسئول اداره ماشين آلات اداره فني تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور نيز كه كال همكاري را با اينجانب در زمينه پذيرش و آموزش دوره كارآموزي اينجانب داشته اند تشكر و قدرداني نمايم .
در پايان از تمامي استادان و راهنمايان و دوستان خود كه مرا در اين مقطع از زمان ياري نموده اند . تا به حول و قوه الهي اين دوران را با موفقيت به پايان برسانم كمال سپاس و شكر گذاري را به درگاه خداوند منان دارم .
اداره فني و تجهيزات شركت فرودگاههاي كشور
اين اداره از ادارات شركت فرودگاههاي كشور و تحت نظارت سازمان هواپيمايي كشوري وابسته به وازت راه و ترابري مي باشد ، شركت فرودگاههاي كشور شامل ادارات ديگري از جمله اداره تشريفات ، اداره تداركات و ساير ادارات مربوطه مي شود .
اداره فني و تجهيزات فرودگاههاي كشور در ضلع شمالي فرودگاه مهر آباد قرار گرفته است و داراي يك محوطه جداگانه از فرودگاه مي باشد .
اين اداره شامل اداره جات فني منطقه مي باشد ، از جمله اداره ماشين آلات

اداره برق و قدرت ، اداره خريد ، اداره تاسيسات مي باشد .
محدوده خدمات اين اداره در بخش روشنايي و برق باندهاي فرودگاههاي كشور مي باشد كه توسط اداره برق كه داراي ترانس ها و ژنراتورهاي بسيار بزرگ مي باشد و تكنسين ها و مهندسين مربوط در آن مشغول به كار مي باشند .
در اداره ماشين آلات تعمير و سرويس و نگهداري ماشيم ها و اتومبيل ها و تمامي قطعات مكانيكي مورد استفاده در فرودگاهها و اتومبيل هاي تحت اختيار شركت فرودگاهها ، سازمان هواپيمايي كشوري پليس فرودگاه و كاميونت هاي حمل و ليفتراك و ماشينهاي مخصوص خط كشي باندها در اين مكان صورت مي گيرد .
اين اداره شامل قسمت هاي مختلفي مي باشد از جمله كارگاه اتومبيل هاي بنزيني

كارگاه ديزل

كارگاه برق خودرو

كارگاه صافكاري

كارگاه نقاشي

كارگاه پنچر گيري و كارگاه تعويض روغن و كارگاه تراشكاري مي باشد .
...


مبلغ قابل پرداخت 46,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 178

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما