محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 789
  • بازدید دیروز : 1694
  • بازدید کل : 3637869

پاورپوینت ديوار پيش ساخته 27 اسلاید


پاورپوینت ديوار پيش ساخته 27 اسلاید

نام فایل : ديوار پيش ساخته 27 اسلاید

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 27

حجم : 1324 کیلوبایت


عنوان:ديوارهاي پيش ساخته
استاد:
آقاي مهندس كشت كار
دانشجويان
حسن حاجي محمدي ـ عليرضا نوروزي پور
شروين شهاب مهر ـ حسين ميرزايي
مقدمه
پانلهاي پيش ساخته گچي در ابعاد و اندازه هاي متنوع، يكي از جديدترين تكنولوژي هاي ساخت در كشورهاي پيشرفته محسوب مي شود كه در جهت برآوردن نيازهاي امروزين ساخت و ساز يعني سرعت، كيفيت و حداقل هزينه طراحي و توليد شده اند. با توجه به مشكلات اقتصادي و جمعيتي كه گريبانگير بسياري از كشورها از جمله كشور ماست، اين سيستم مسلما نقطه عطفي در صنعت ساخت و ساز خواهد بود.
مزاياي عمده پانلهاي پيش ساخته گچي را ميتوان به صورت زير خلاصه كرد:

كاهش زمان ساخت
عدم نياز به گچ و خاك
عايق حرارتي و صوتي
استحكام بالا
اضافه شدن فضاي مفيد
هزينه اجراي پايين
كاهش ضايعات ساختماني و مصرف رنگ
عوامل زير تاثير مستقيم در كاهش هزينه تمام شده دارند:
كاهش وزن كلي ساختمان و در نتيجه كاهش ميزان ميلگرد و بتون مصرفي در سازه به دليل سبكي پانلها، عدم نياز به رايزر و داكت تاسيساتي به دليل فرم مجوف پانلها، كاهش هزينه دستمزد كارگري به دليل سرعت در انجام كار، عدم نياز به مصالح معمولي از جمله گچ، خاك، سيمان، شن و ماسه، به حداقل رسيدن ضايعات ساختماني، قابليت جذب رنگ تا 20% ديوارهاي گچي معمولي
مراحل نصب
با توجه به سبکی سازه، فونداسیون موردنیاز برای اجرای ساختمان کوچکتر خواهد بود. محاسبات مهندسی در هر مورد بسته به نقشه مورد اجرا، میزان صرفه جویی را مشخص خواهد کرد. برای دیواره های توخالی، به تعداد مورد نیاز (که در نقشه ها مشخص خواهد گردید)، میلگرد عمودی در فونداسیون قرار خواهد گرفت تا بعدا با پر کردن بتون داخل حفره های دیوار، علاوه بر یکپارچه نمودن دیوار، ستونهای مورد نیاز برای ساختمان و قرار گرفتن کلاف سقف بر روی آن ایجاد گردد. برای دیواره های سبک توپر، قطعات فلزی خاص (که همراه با بلوکها ارسال میگردند)، داخل بتون قرار میگیرد تا بتوان با قرار دادن بلوکها داخل این قطعات، دیوار را بدون نیاز به ملات و به صورت خشک اجرا کرد. با توجه به شکل خاص بلوکها، میتوان با ابزارهای معمول برش، شکلها و ابعاد مورد نیاز را در محل کارگاه تهیه و با توجه به نقشه، دقیقا جزییات را اجرا نمود.
....


مبلغ قابل پرداخت 48,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 137

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما