محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1109
  • بازدید دیروز : 1694
  • بازدید کل : 3638189

پاورپوینت برنامه ريزي منابع بنگاه 28 اسلاید


پاورپوینت برنامه ريزي منابع بنگاه 28 اسلاید

نام فایل : برنامه ريزي منابع بنگاه 28 اسلاید

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 28

حجم : 704 کیلوبایت


برنامه ريزي منابع بنگاه (Enterprise Resource Planning)

سيستمهاي برنامه ريزي منابع بنگاه که از دهه 90 ميلادي مطرح شده اند، از جديدترين جلوه هاي توسعه فناوري اطلاعات به شمار مي آيند.
استقرار آنها پيچيده، زمان بر و هزينه زاست و آمادگيهاي سازماني ويژه اي را طلب مي کند.
پژوهشها نشان مي دهد که موفقيت پروژه هاي سنگين ERP درمراحل انتخاب، پياده سازي، بهره برداري و بروزآوري، در سازمان متقاضي نيازمند وجود دانشهاي ويژه اي در سازمان است.
شناسايي دانشهاي مورد نياز براي نيل به موفقيت اين سيستمها از نخستين گامهاي فرايند مديريت دانش در رابطه با نظامهاي مزبور به شمار مي آيد.
شناسايي، گروه بندي و رتبه بندي زمينه هاي مختلف دانشهاي مورد نياز سازمان که وجود آنها براي موفقيت پروژه ERP ضروري هستند در اولين مرحله پژوهش صورت گرفته است.
بررسي مقالات، تحقيق ميداني و بهره گيري از تكنيك آماري آناليز واريانس، در نهايت زمينه هاي موضوعي دانشهاي مختلف در گروههاي معنادار را بدست داده و از نظر اهميت و نقش آنها در پروژه ERP اولويت بندي نموده است.
با شناسايي و اولويت بندي دانشهاي مورد نياز يک سازمان براي نيل به موفقيت در يک پروژه ERP ، زمينه مناسبي براي برنامه ريزيهاي آموزشي و انجام اقدامات ضروري براي کسب اين دانشها در سازمان فراهم مي آيد.با ارزيابي وضع موجود سازمان از نظر دانشهاي موردنياز در فازهاي مختلف پياده سازي سيستم،ميتوان از بسياري از هزينه هاي غير ضروري جلوگيري کرد و موجب تسهيل چرخه عمر پروژه شد.


سيستمهاي ERP به عنوان مبحثي نوين در آخرين دهه از قرن بيستم مطرح شده اند که به بهره گيري از مفاهيم مهندسي مجدد فرايندها و يکپارچه سازي سيستم به بهبود زنجيره تامين مواد و منابع، کاهش موجودي ها و زمان توليد، حذف اقدامات تکراري و در نهايت به بهينه سازي توليد مي انجامد.
سيستمهاي ERP به لحاظ بهره مندي از مزاياي متعدد از جمله ساختار يکپارچه و توان بهبود بر مبناي مهندسي مجدد فرايندها از جديدترين و موثرترين نمودهاي فناوري اطلاعات به شمار مي رود.
اين سيستمها از بهترين روشهاي مديريت اطلاعات در سازمانهاست که در آنها سعي براين است که نيازهاي اطلاعاتي دپارتمانهاي متفاوت تحت يک بستر واحد در حداقل زمان ممکن و با حذف اقدامات موازي تهيه و در اختيار گذاشته شود.
ERP نماينده نسل جديدي از سيستمهاي اطلاعاتي است که اطلاعات سازمان را با استفاده از فناوري اطلاعات در تمامي حوزه ها به صورت يکپارچه و با ساختاري شناور جمع آوري نموده و با استفاده از برنامه ريزيهاي خاص ، در اختيار کاربران در تمامي سطوح سازمان قرار ميدهد.



دانش (Knowledge)
دانش (دانايي): مجموعه اي از شناختها و مهارتهاي لازم براي حل يک مساله است. اگر اطلاعاتي که در دست است بتواند مشکلي را حل کند، ميتوان گفت دانش وجود دارد. ضمن آنکه دانش بايد امکان تبديل به دستورالعمل اجرايي و عملي شدن را داشته باشد.
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 166

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما