محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 993
  • بازدید دیروز : 1694
  • بازدید کل : 3638073

پاورپوینت بررسی رفتار سقف های سبک 50 اسلاید


پاورپوینت بررسی رفتار سقف های سبک 50 اسلاید

نام فایل : بررسی رفتار سقف های سبک 50 اسلاید

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 50

حجم : 1834 کیلوبایت


عنوان کنفرانس :
بررسی رفتار سقف های سبک
ارائه دهندگان :
عبدالرحمان نورالدینی
عبدالمجید ثمری
کارشناسی ناپیوسته عمران

استاد :
مهندس دزیانی
مقدمه
كمبود مسكن و مشكلات آن دلايل متعدد و ابعاد متنوعي دارد. مسائل اقتصادي، اجتماعي ، فرهنگي و حتي سياسي مي‌تواند در بروز اين مشكل و نيز حل آن مؤثر باشد. بررسي مشكل مسكن در دهه‌هاي اخير و در كشورهاي اروپائي كه غالباً زماني دچار چنين مسأله‌اي بوده‌اند، بیانگر اين واقعيت است كه اكثر اين كشورها با بكارگرفتن روشهاي صنعتي اجراي ساختمان و توليد انبوه نتايج مطلوبي بدست آورده‌اند اگر چه توليد صنعتي ساختمان براي بسياري از جوامع راه‌حل مطلوبي بوده است ، ليكن بكارگيري چنين راه‌حل‌هايي در ساير جوامع نيازمند بررسي و توجه به شرايط خاص فني ، اجرايي و اقتصادي آن جامعه و يا آن كشور مي‌باشد. در بسياري كشورها بعلّت عدم وجود امكانات صنعتي لازم ، عدم استقبال و توان عرضه در سطح كلان ، عدم امكان تنوع در معماري ، كاهش ميزان در جاسازي و وابسته كردن هر چه بيشتر اجراي سازه به محصولات و قطعات پيش ساخته كارخانه‌ها از يك طرف و قديمي بودن تكنولوژي‌هاي مرسوم ساخت كشورها از طرف ديگر ، همچنين گران بودن هزينه‌هاي نصب و ترابري و حمل و نقل ، از جمله عواملي هستند كه موجب عدم استقبال عمومي از اين روشها شده و سرمايه‌گذاري‌هاي وسيعي را در زمينه‌هاي اقتصادي ، سياسي و اجتماعي و خصوصاً فرهنگي براي رفع آن مي‌طلبد . از اينرو ارتقاء تكنولوژي ساخت بومي كشور و ارائه راه‌حل هايي كه اجراي آن براي عموم مردم از سهولت بيشتري برخوردار است و نيازمند وجود شرايط ، امكانات و تجهيزات پيچيده‌اي نباشد، راه حل‌هاي واقعي‌تر و مناسب‌تري هستند.
در همين راستا كاهش وزن و هزينه ساخت سازه‌ها و افزایش سرعت اجرا ، همراه با بهينه‌كردن رفتار ثقلي و لرزه‌اي آنها ،همواره مد نظر مهندسين بوده است و از آنجا كه يكي از مهمترين اجزاي ساختمان براي رسيدن به اهداف مذكور ، سقف‌ها مي‌باشند، تحقيقات و مطالعات بسياري در مراكز علمي و دانشگاهي صورت گرفته است تا با افزايش صلبيت درون صفحه‌اي سقف‌ها و سبك سازي سقف‌ها ، موجبات كاهش نيروي زلزله و اقتصادي شدن ابعاد تير و ستونها و بهينه‌ شدن رفتار كلي ساختمان فراهم گردد.

سقف نیازیت
سقف کُرمیت
سقف روفیکس
سقف سیاک
سقف مجوف بادکنکی
دال های پس کشیده
سقف نیازیت
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 140

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما