نام فایل : تحقیق درمورد آموزش پیش دبستانی ها225 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 215
حجم : 827 کیلوبایت
فصل چهارم
شرايط و يژگيهاي و وظايف كاركنان
فضا و تجهيزات آموزشي
شرايط، ويژگي ها و وظايف كاركنان
الف) مدير
13-شرايط مدير
الف- تابعيت جمهوري اسلامي ايران
ب- اعتقاد به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي تصريح شده در قانون اساسي (در مورد مراكز ويژه اقليتهاي ديني)
ج- عدم سوء پيشينه كيفري
د- داشتن كارت بهداشت كه اعتبار آن هر شش ماه يكبار تمديد گردد.
و- صلاحيت رواني وي مورد تائيد روان پزشك معتمد رسيده باشد.
ز- داشتن حداقل 30 و حداكثر 6- سال سن
ح- داشتن يكي از شرايط تحصيلي زير:
ح-1- ليسانس يا بالاتر در يكي از رشته هاي آموزش ابتدايي، علوم تربيتي با گرايشهاي آموزش و پرورش پيش دبستاني و ابتدايي، مديريت و برنامه ريزي آموزشي، مشاوره و راهنمايي، كودكان استثنايي و تكنولوژي آموزشي، روان شناسي، مددكاري اجتماعي با داشتن حداقل يكسال سابقه كار پرورشي و آموزشي با كودكان پيش دبستاني
ح-2- ليسانس يا بالاتر در ساير رشته ها با داشتن حداقل سه سال سابقه كار پرورشي و آموزشي با كودكان پيش دبستاني
ح-3- فوق ديپلم در يكي از رشته هاي مذكور در بند (ح-1) با داشتن حداقل سه سال سابقه كار پرورشي و آموزشي با كودكان پيش دبستاني
ح-4- فوق ديپلم در كليه رشته ها با داشتن حداقل شش سال سابقه كار پرورشي و آموزشي با كودكان پيش دبستاني
ح-5- ديپلم در كليه رشته ها با گذراندن دوره 1000 ساعته مربي كودك
تبصره 1:
مديران مدارس ابتدايي دولتي و غير دولتي داراي كلاس آمادگي ضميمه تابع ضوابط مربوط به اين مدارس مي باشند اما ضروري است اين افراد دوره هاي آموزشي مربوطه را طي نمايند.
تبصره 2:
در صورت فقدان افراد با داشتن شرايط تحصيلي فوق الذكر در روستاها و مناطق محروم تعيين شرايط تحصيلي با در نظر گرفتن ساير شرايط و ويژگي ها بر عهده شواري منطقه اي برنامه ريزي و نظارت بر دوره پيش دبستاني خواهد بود.
تبصره 3:
...
مبلغ قابل پرداخت 46,000 تومان