محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 613
  • بازدید دیروز : 1703
  • بازدید کل : 3641234

راهنمای وبلاگ نویسی


راهنمای وبلاگ نویسی

نام فایل : راهنمای وبلاگ نویسی

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 86 کیلوبایت


راهنمای وبلاگ نویسی بصورت ناشناس – ایران
مقدمه
ایران کشوری است که سیم کشی ارتباطاتی گستردهای دارد . ایران دارای پنج میلیون استفاده کننده ازاینترنت است و انتظار میرود که تعداد آنان تا سال 2009 به 20 میلیون نفر برسد. وبلاگ نویسی تبدیل به یکی از روشهای رایج مبادله اطلاعات، اخبار و عقاید در ایران شده است. در واقع ، فارسی، بعد اززبانهای انگلیسی ، پرتغالی و فرانسوی،  چهارمین زبان در دنیا برای وب لاگ نویسی است.
در طی دو سال گذشته عناصر مخالف اصلاح طلبی در دولت ایران، بیش از 100 روزنامه و نشریات اینترنتی مستقل و اصلاح طلب را توقیف کرده اند. اما نمیتوان یک جمعیت رک گو با تاریخچه دیرینه روشنفکری را به راحتی وادار به سکوت نمود. از آنجاییکه  آنها مطالب زیادی برای گفتن دارند اما امکان کمتری برای بازگو کردن آنرا دارند، ایرانیان برای بچاپ رساندن عقاید خود، به وبلاگ نویسی  رو آورده اند. نرم افزارهای بسیاری در بازار برای وبلاگ نویسی به زبان فارسی  موجود میباشند و چند تن ازچهره های شناخته شده ایرانی مانند معاون سابق رئیس جمهور، محمد ابطحی که در سایت
[
http://webneveshteha.com/en/
  مینویسد، در آن شرکت میکنند وبا اینکار ، روی مشروع بودن وبلاگ نویسی صحه میگذارند حتی اگر سانسورکنندگان سعی کرده باشند که آنرا توقیف نمایند.
ایران در حال حاضر بیش از
200,000
وبلاگ نویس دارد، و همچنین مشمول یکی از بیشترین میزان سانسور اینترنت در دنیا است. بعد از اینکه سانسور کنندگان روزنامه های مستقل را توقیف نمودند، به این امر واقف شدند که در واقع  تنها کاری که به انجام رسانده اند این بود که ابراز کنندگان عقاید را وادار به فرار بطرف  فضای وبلاگ نویسی کنند و شروع به تعقیب آن پرداختند.
 
در طی دو سال گذشته بیست وبلاگ نویس ایرانی توقیف شده اند. بسیاری تحت شکنجه قرار گرفته اند ، برخی مملکت را ترک کرده اند، و برخی در زندان بسر میبرند ، و یکی از آنها محکوم به 14 سال زندان شده است.
از آنجاییکه قوانین ایران در اختیارمقامات هستند (و هیچگاه بالعکس آن) ، به سادگی میتوان با وجود نداشتن قصد سوئی، پشت میله های زندان افتاد. با در نظر گرفتن این امر، در صورتیکه بخواهید به وبلاگ نویسی بپردازید ، بیش از هر زمان باید توجه داشته باشید که چگونه میتوانید بدون خطر اینکار را انجام دهید.
وبلاگ نویسی بدون خطر به معنای وبلاگ نویسی بصورت ناشناس است
وبلاگ نویسی بدون خطر چه مفهومی دارد؟ آن تا حد زیادی به معنی وبلاگ نویسی بصورت ناشناخته است. بیشتر وبلاگ نویس ها و دیگر استفاده کنندگان از اینترنت که در ایران توقیف شدند به آن دلیل به دام افتادند که هیچگونه اقدامی برای  پنهان کردن هویت خود نکرده بودند. از آنجاییکه تمامی و بلاگها ، حتی بی ضررترین آنها ممکن است به نوعی سرکشی تلقی شوند ، ما نمیتوانیم با خیال راحت کسی را در ایران به استفاده از نام  واقعی خود برای وبلاگ نویسی  تشویق کنیم. اتخاذ این تصمیم بدون تردید با شماست، اما لطفاً در نظر داشته باشید که بسیاری از اشخاصی که درون یک سلول زندان را دیده اند، هیچوقت، حتی برای یک لحظه فکر نکرده بودند که ممکن است در معرض خطرباشند.
قصد ما جنجال آفرینی نیست ، و فقط میخواهیم که ایمنی را حفظ کنیم.  این چنین استنباط میشود که هر کس  یا هر جایی با داشتن منابع و وقت کافی، میتواند هویت کسی را روی اینترنت شناسائی کند. راه حل برای ناشناخته باقی ماندن، صرف وقت و تلاش بیشتر از آن حدی که دولت برای  کشف آن وقت صرف کند ،است. برخی از مردم در بعضی از نقاط ، ممکن است که بتوانند وقت تقریباً  کمی را وقف حفظ امنیت خود کنند. دیگران ممکن است مجبور به انجام اقدامات بیشتری باشند. این نشریه روشها و ابزار اصلی مورد لزوم برای وبلاگ نویسی بصورت ناشناخته ، و همچنین راههایی برای گذشت ازموانعی که در راه جاده اینترنتی ایران گذاشته شده است را عنوان میکند.
برای کشف هویت شما هنگام وبلاگ نویسی دو راه اصلی وجود دارد . یکی از آنها از راه اعلام هویت تان از طریق متن ارسالی است. به عنوان مثال ، اگر شما بنویسید " من یک دانشجوی سال سوم تحصیلی در دانشگاه تهران هستم واز شهر قم هستم ". امکان اینکه کسی که وبلاگ شما را میخواند بتواند حدس بزند که شما کی هستید، بسیار زیاد است.
راه دیگر برای کشف هویت شما ازطریق اطلاعاتی است که مرورگر اینترنت و یا برنامه ایمیل شما ارائه میدهد. هر کامپیوتری که با اینترنت ارتباط داشته باشد دارای آدرسی است بنانم  است
IP
، و آن یک سری چهار شماره ای از
0
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 123

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما