نام فایل : تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 4
حجم : 34 کیلوبایت
تبليغات و رسانه ها در عصر اينترنت
مصاحبه با فيليپ كاتلر
اينترنت چگونه فعاليت هاي بازاريابي
سنتي را تغيير مي دهد و منافع و تهديدات استفاده از
اينترنت در استراتژي
بازاريابي چيست ؟
بازاريابي الكترونيكي با روش هاي متفاوتي بازاريابي سنتي را
تغيير مي دهد. در بازاريابي الكترونيكي , شركت مي تواند اطلاعات زيادي درباره
خريداران به دست آورد . متقاضيان اينترنت با كارت اعتباري خريد خود را انجام مي
دهند و تعقيب كننده الكترونيكي مي تواند مشتريان را از نظر اطلاعات غني كند . در
بازاريابي الكترونيكي , .امكانات زيادي براي مشتري شدن محصولات و پيام هاي عرضه شده
به بازار وجود دارد
خريداران الكترونيكي , پول و زمان را درهنگام سفارش دادن پس
...
مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان