محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 720
  • بازدید دیروز : 1287
  • بازدید کل : 3642628

روش توليد (قطعات لاستيكي)


روش توليد (قطعات لاستيكي)

نام فایل : روش توليد (قطعات لاستيكي)

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 18

حجم : 68 کیلوبایت


«آموزشكده فني شهيد بهشتي كرج»
موضوع تحقيق :
روش و نحوه توليد قطعات لاستيكي
تهيه كننده :
مصطفي يوسفي
دانشجوي رشته نقشه كشي صنعتي
استاد مربوطه :
مهندس لطفي
درس :
كار‏آفريني و پروژه
بهار 1383
مقدمه:
همانطور كه مي دانيم قطعات لاستيكي نيز به نوبة خود در صنعت كاربرد وسيعي دارند از آنجايي كه در دنياي صنعت كمتر دستگاه تا مكانيزي وجود دارد كه در آن قطعات لاستيكي كاربرد نداشته باشد. بيشترين كاربرد قطعات لاستيكي را مي توان در صنعت خودروسازي، لوازم خانگي و تجهيزات پزشكي مشاهده كرد.
نمونه هايي را در صنعت خودروسازي، مي توان به اين ترتيب نام برد:
1-انواع ضرب گير، 2-انواع شلنگ ها و ديافراگم، ون و لوله هاي لاستيكي، واشر، اورينگ، پلينگ، پايه لاستيكي و كاسه نمد را مي توان نام برد.
شايد در يك مكانزيم يا ماشين براي بيننده بيشتر قطعات فلزي مد نظر باشد، در حالي كه اكثر قطعات حفاظتي و ايمني ماشين از قطعات لاستيكي مي باشد.
به عنوان مثال اگر سيستم ترمز يك خودرو را مشاهده كنيد قطعات حساس اين سيستم از قطعات لاستيكي مي باشد. اينگونه تصور كنيد كه اگر اين قطعات از كيفيت مطلوب برخوردار نباشد چه خسارت هاي مالي و جاني در بر خواهد داشت.به نظر بنده بايد در توليد هر چيزي اول بايد به كيفيت و سپس به نحوة توليد و تيراژ بينديشيم. در پايان يادآور مي شوم كليه روشها و مطالب اين تحقيق از شركت پلمير كاران مي باشد.
شركت پلمير كاران
شركت پلميركاران توليد كننده قطعات لاستيكي و لاستيك فلز مصرف در صنايع خودروسازي، اوازم خانگي و

مي باشد.
اين شركت از سال 1375 فعاليت خود را آغاز نموده و در طول ساليان اخير با تكيه بر تواناييهاي فني و احساس مسئوليت نسبت به تعهدات موفق به جلب اعتماد مشتريان خود شده بطوريكه در اين مدت حجم همكاري با شركت هاي طرف قرار داد مرتباً افزايش يافته است.
يكي از اهداف اصلي و استراتژيك شركت پلميركاران توسعه و بهبود مداوم در كليه زمينه ها است، در اين راستا از بعد امكانات توليدي، اين شركت هر ساله تعداد ماشين آلات خود را افزايش داده و در سال 1381-1380 اقدام يه ساخت مكان مناسبي جهت استقرار كارخانه و دفتر مركزي خود نمود.
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 132

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما