محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1015
  • بازدید دیروز : 1694
  • بازدید کل : 3638095

كالبد شكافي يك كار چاپي


كالبد شكافي يك كار چاپي

نام فایل : كالبد شكافي يك كار چاپي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 7

حجم : 5 مگابایت


كالبد شكافي يك كار چاپي
مقدمه
يكي از تمرينات بسيار كارآمد در زمينه حرفه اي شدن در چاپ و تشخيص مسائل مختلف آن بررسي و كالبد شكافي يك كار چاپي است.
اين تمرين را مي توانيد با داشتن يك لوپ يا ذره بين چاپ با قدرت بزرگنمايي بيش از 8 برابر به خوبي انجام دهيد. در مواردي چنانچه لوپ هاي قوي تري داشته باشيد كارآيي هاي پژوهشي مختلفي به شما مي دهد. در اين خصوص بزرگنمايي 50 برابر را به شما پيشنهاد مي كنيم كه تا حدودي كار ميكروسكوپ را انجام مي دهد. لذت ديدن برخي جزئياتي كه با اين لوپ به شما دست مي دهد ارزش خريدنش را دارد.
چه بايد كرد؟
از امروز نمونه هاي چاپي مختلفي كه در پيرامون خود مي بينيد برداريد و با لوپ به جزئيات آن نظر كنيد. اگر با ترام و جزئيات آن آشنا نيستيد به مقالات قبلي يا به سايت
Afravi.com
 رجوع كنيد. شناخت ترام و جزئيات آن كمك بسيار موثري به اين بررسي و كالبد شكافي مي كند. نمونه هاي جمع شده را يكي يكي نگاه كنيد. اگر در نمونه هایتان جعبه وجود دارد آن را باز نماييد و درباره جزئيات آن كه توضيح آن داده خواهد شد دقت نماييد.
چه چيزهايي بايستي كنترل شود؟
بسيار خوب اكنون نمونه هاي مختلف جمع شده را كه شامل ليبل، جعبه، بروشور، كاتالوگ و موارد متعدد ديگر است در كنار خود داريد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه احتمالاً موارد مشكل دار داخلي بسياري خواهيد يافت اما نمونه هاي خارجي به دليل اينكه كالاهاي صادراتي هستند عيب و نقص كمتري دارند بنابراين سعي كنيد از همه نمونه هاي داخلي و خارجي در مجموعه خود داشته باشيد. در مورد بسته بندي محصولات، اين نكته كاملاً مشخص است كه كالاي ارزشمند در بسته بندي نفيس تر ارائه مي شود به عبارت ديگر چون قيمت و ارزش كالا زیاد است، مي توان روي جعبه آن نيز سرمايه گذاري كرد و نمونه جعبه بهتري ارائه نمود. در اين مورد بسته بندی بسته عطرهاي مختلف حرفهاي بسياري براي گفتن دارند، اين نوع جعبه ها را نيز در مجموعه خود اضافه نماييد اكنون موارد زير را در مورد تك تك نمونه ها بررسي كنيد.
1- خروجي فايل چگونه است؟
كار را با لوپ بررسي كنيد. خروجي فايل از چه نرم افزاري گرفته شده؟ از نرم افزارهاي برداري يا بيت مپ؟ (براي دريافت تفاوت هاي بردار و بيت مپ به مقالات قبلي يا سايت
Afravi.com
و یا کتاب "آنچه طراحان گرافیک و ناظران چاپ می دانند" مراجعه كنيد.
با لوپ روي نوشته به خصوص نوشته هاي ريز و ظريف نگاه كنيد. چنانچه خروجي بردار مي باشد نوشته ها يا به عبارت ديگر خم ها صاف و مرتب است. اما اگر خروجي بيت مپ باشد همين قسمت ها كنگره دار يا به عبارت ديگر رنجه رنجه ديده مي شود.
اين اتفاق زماني حادث مي شود كه كار نهايي خود را در نرم افزارهاي بيت مپ مثل
Photoshop
بسته ايد يا اينكه كار نهايي را تبديل به تصوير كرده باشید.
شايد از خود بپرسيد كه، كارهای چاپي‌ای که به شكل بيت مپ خروجي گرفته شده از اين نظر مشكل خاصي ندارد و كسي با ابزار لوپ به كار نگاه نمي كند؟
درست است اگر يك كار چاپي كه ضرورت داشت از نرم افزارهاي برداري چون
CorelDRAW
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 101

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما