محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 590
  • بازدید دیروز : 1281
  • بازدید کل : 3668766

مهد كودك بهاران


مهد كودك بهاران

نام فایل : مهد كودك بهاران

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 7 مگابایت


آمادگي و مهدكودك خجسته واقع در نيشابور – فلكه ايران – خيابان 15 خرداد – 15 خرداد 6 – مركز پيش دبستاني بهاران
خيابان امام خميني
ميدان امام
15 خرداد
خيابان امام خميني
15 خرداد 6
مركز پيش دبستاني بهاران
مشخصات كلي مهد: ساختمان دو طبقه اي است داراي درب ورودي سفيد رنگ باحاشيه سبز و روي در نيز پر از گل و ستاره هاي رنگي در بالاي درب ورودي نام مهدكودك و زمان تاسيس آن نوشته شده است. وقتي وارد مهد مي شويم نماي زيباي درختان مهد نظر همه را به خود جلب مي كند در قسمت رو به روي درب تركيب سايبان وجود دارد كه آنجا گالري نقاشي كودكان است در ساعاتي كه هوا گرم مي شود مربيان براي بازي يا صرف صبحانه كودكان را به زير سايبان مي برند روي سايبان پوشيهد است از گل هاي ياس و پرچم هاي اطراف آن آويزان است كنار باغچه يك آهو وجود دارد و در طرف ديگر آن نيز گوزني است كه باعث شده زيبايي مهد بيشتر جلوه كند.
در سمت چپ نيز يك چرخ فلك به زير سايه درختان قرار دارد كه در موقع بازي به كودكان شور خاصي مي بخشد و در كنار آن نيز يك تاب وجود دارد كه در درون آن سه صندلي موجود است در پشت باغچه ها نيز يك الاكلنگ قرار دارد باغچه هاي مهد پوشيده در گل هاي رنگارنگ است در سمت راست حياط 2 عدد سرسره وجود دارد كه رنگ آن ها نيز آبي – سفيد مي باشد. در كنار آن ها نيز استر شن كودكان وجود دارد كه آنجا را با بتادين ضد عفونيكرده اند.
و يك متن كه پشت استخر شن نوشته شده است (در بهاران براي مدرسه آماده شويم) كه تصاويري از ماهي ها اطراف آن كشيده شده است در حياط نيز يك دستشويي وجود دارد كه مخصوص مربيان مي باشد. براي ورود به ساختمان از پله بايد بگذريم و كنار آن پله يك سرسره وجود دارد كه وقتي كودكان مي خواهند به منزل بروند از روي آن سرسره به پايين سر مي خورند و كنار سرسره نيز مجسمه يك طوطي وجود دارد.
وقتيوارد سالن مي شويم ميز كار سركار خانم بهارلو مدير مهد ديده مي شود و رو به روي آن نيز چند مبل كنار مبل ها نيز يك درخت كاج كريسمس وجود دارد. در رو به روي آن دستشويي هاي مهد كه مخصوص كودكان است وجود دارد كه ديوارهاي آن ها نيز با نقش هايي از دريا تزئين شده است. كودكان بعد از دستشويي رفتن با مايع دست هاي خود را مي شويند و با دستمال خشك مي كنند. در قسمت كناري آن نيز آشپزخانه مهد است كه در آنجا فقط مربيان حق رفت و آمد را دارند و درون آنجا لوحه هاي آموزشي نگه داشته مي شود. 5 كلاس در مهد وجود دارد به نام هاي گل نرگس – گل نيلوفر – گل ياسمن – گل مريم – كه گل نرگس و گل مينا كودكان 5-4 ساله هستند و بقيه نيز گروه سني 6-5 سال.
كنار ميز خانم بهارلو كلاس گل مريم و كلاس بعد از ميز مدير گل مينا و بعد سالن كه شكل
L
مانند مي شود و سالن پر است از شرشره هاي رنگي و بالاي آن نيز رنگين كمان زيبا سپس كلاس گل نيلوفر – گل نرگس و گل ياسمن.
و در داخل سالن چراغ راهنمايي و مقدار زيادي نيز تابلوهاي علايم راهنمايي و رانندگي و يك كمد كه به صورت يك خرس است و روي آن پر از عروسك هاي انگشتي وجود دارد و بالاي آن يك كمد وجود دارد كه پر است از كاردستي هاي كودكان.
...


مبلغ قابل پرداخت 44,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 428

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما