محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 672
  • بازدید دیروز : 1075
  • بازدید کل : 3634466

راهكارهايي براي همكاري هوشمندان


راهكارهايي براي همكاري هوشمندان

نام فایل : راهكارهايي براي همكاري هوشمندان

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 45 کیلوبایت


راهكارهايي براي همكاري هوشمندان
بسياري از شركت‌هاي كوچك به ضرورت و اهميت استخدام كارمند در نقاط دور دست پي برده‌اند و مي‌دانند كه حتي كار كردن با مشتريان و شركاي تجاري راه دور، از اهميت شاياني برخوردار است. شركت‌ها مي‌توانند با بهره‌گيري از امكاناتي كه اينترنت براي متصل كردن گروه‌هاي كاري در اختيار آنها قرار داده است. افزايش كارايي، كاهش هزينه‌ها و بهبود بخشيدن به ارتباط را امكان پذير كنند. در زير به شش ابزار مهم براي ارتقاي بهره‌روي كار از راه دور
(Remote Work)
اشاره مي‌شود:
1) سيستم‌هاي تقويم اشتراكي
بعضي از گروه‌هايي‌كه روش كار از راه دور را برگزيده‌اند، به اهميت سيستم تقويم اشتراكي واقف نيستند. كارمندان مي‌توانند با اعلام برنامه‌هاي كاري خود در شبكه و مراعه به دفاتر كاري خود و مطالعه برنامه كاري ساير كارمندان، قرار ملاقات‌هاي ضروري را بدون اين برنامه، آنها ناگزير خواهند بود به طور مستقيم با تمام اعضاي شركت كننده، تماس حاصل كرده و تا رسيدن به يك تاريخ مناسب جهت برگزاري جلسه، به اين تماس‌ها ادامه دهند. اين كار نه تنها ساعات با ارزش كاري را به هدر مي‌دهد، بلكه باعث افزايش هزينه تلفن شركت‌ها نيز مي‌شود.
2) پايگاه‌هاي داده اشتراكي براي تماس‌ها
پايگاه داده اطلاعات تماس، به اندازه منابع اشتراكي ارزش دارند. شركت‌ها مي‌توانند با ايجاد يك يك ليست مشترك از آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و ساير اطلاعات مربوط به تماس در شبكه، دسترسي كارمندان خود را به آخرين اطلاعات تماس، تضمين كنند. بدين ترتيب ديگر نيازي به جست و جو در ميان انبوه يادداشت‌ها يا استفاده از خدمات راه دور مخابرات، براي دسترسي به اطلاعات تماس ساير اعضاي گروه نيست. همچنين وجود يك پايگاه داده اشتراكي تضمين مي‌كند كه يك شركت پس از استعفا يا بازنشستگي كارمندان، به شماره تلفن‌هاي مهم دسترسي دارد. بدون اين برنامه‌، پس از استعفاي يك كارمند، فهرست اسامي تماس‌هاي او نيز از شركت خارج مي‌شود.
3) ذخيره سازي اسناد به صورت تمركز يافته
ويرايش و انتقال اسناد به صورت مستقيم از طريق يك دفتر كار
online
در مقايسه با دسترسي از راه دور يا شبكه‌هاي پست الكترونيك كار‌آمدتر است، زيرا كارمندان مي‌توانند بدون تماس با يك سرور يا دريافت نامه‌هاي الكترونيكي از شبكه، اسناد را مشاهده و يا بازيابي كنند. استفاده از ابزازهاي ايجاد شبكه‌اي اينترانت
(intranet)
يا اكسترانت
(Extranet)
مانند برنامه
ShardPoint Team Services
محصول شركت
bCentral
به اعضاي يك گروه اجازه مي‌دهد تا با چند كليك ماوس، اين دفاتر مجازي را بر پا كنند.
استفاده همزمان از
...


مبلغ قابل پرداخت 46,350 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 171

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما