محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 453
  • بازدید دیروز : 786
  • بازدید کل : 3601273

کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ولايت (فيض‌آباد) 17 ص


کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ولايت (فيض‌آباد) 17 ص

نام فایل : کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ولايت (فيض‌آباد) 17 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 469 کیلوبایت


گــزارش كــارآمــوزي
واحد گرگان
مهندسي كشاورزي ـ زراعت و اصلاح نباتات
مكان:
جهاد كشاورزي شهرستان مه‌ولايت (فيض‌آباد)
موضوع:
زراعــت
استاد كارآموزي:
مهندس نوري
تهيه كننده:
جلال جعفري خيبري
ترم
:
8
سال
: 85-84
بيوگرافي منطقه فيض‌آباد
بخش فيض‌آباد از توابع شهرستان تربت حيدريه در فاصله 55 كيلومتري و در جنوب غربي اين شهرستان با مساحتي در حدود 3734 كيلومتر مربع معادل 373400 هكتار با طول جغرافيايي 58 درجه و 50 دقيقه و عرض جغرافيايي 34 درجه و 54 دقيقه و ارتفاع 940 متر بالاتر از سطح دريا واقع شده است. بلندترين نقطه اين منطقه با 2300 متر بالاتر از سطح دريا در ارتفاعات ازغند و پست‌ترين نقطه با 100 متر بالاتر از سطح دريا در كوير نمك واقع شده است.
منطقه فيض‌آباد مه‌ولايت با دارا بودن سطح زير كشت 37662 هكتار محصولات زراعي و باغي، 167935 واحد دامي و اشتغال بيش از 90درصد جمعيت منطقه در بخش كشاورزي، داراي رتبه‌هاي شاخص در توليد محصولات كشاورزي بوده كه در حقيقت آن را به يكي از قطب‌هاي عمده توليدات كشاورزي استان تبديل نموده است؛ بطوري كه با توليد بيش از 40درصد پسته خراسان با سطح زير كشت 3500 هكتار بارور، حائز رتبه اول استان و نيز با توليد 24528 تن انار با سطح زير كشت س1695 هكتار، رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است و همچنين با توليد 28000 تن گندن نسبت به سال قبل، 60درصد رشد داشت است.
استمرار خشكسالي باعث تشديد بحران در منطقه گرديده و اين در حالي است كه اين منطقه واقع در حاشيه كوير متاسفانه محروم از امكانات است. در سال جاري با تمهيدات و برنامه‌ريزي انجام شده، ان‌شاءاله بيش از 193 كيلومتر از انهار سنتي كشاورزان پوشش داده خواهد شد. همچنين با توسعه اجراي سيستم‌هاي جديد آبياري تحت فشار كه با آموزش‌هاي ترويجي انجام شده، مورد استقبال باغدارانم منطقه نيز واقع گرديده و در حال حاضر بيش از 550 هكتار از باغات منطقه در دست اقدام بوده كه تا كنون دو پروژه افتتاح و مورد استقبال مسوولين و كشاورزان واقع گرديده و در رابطه با عمليات آبخيزداري و كنترل رواناب و نيز تغذيه قنوات بند خاكي ازغند با اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال از 80درصد پيشرفت فيزيكي برخوردار است و در حال حاضر ترمينال ضبط پسته و 2 سالن آموزش فرآوري بهداشتي زعفران احداث شده است.
واحد صنايع و توسعه روستاي
نام فعاليت
...


مبلغ قابل پرداخت 57,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 155

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما