محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 771
  • بازدید دیروز : 1235
  • بازدید کل : 3627030

کارآموزی حسابداری اداره پست 33 ص


کارآموزی حسابداری اداره پست 33 ص

نام فایل : کارآموزی حسابداری اداره پست 33 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 23

حجم : 122 کیلوبایت


مقدمه :
كارآموزي مقوله‌اي است كه در جهت پختگي و تجربه آموزي شخص مفيد است . كارآموزي همچنين كه از خود لغت برمي‌آيد، به معناي آموختن كار و حرفه مي‌باشد. بسياري از كساني كه واحد كارآموزي را انتخاب مي‌كنند به آن به عنوان يك واحد خيلي ساده مي‌نگرند درحالي كه افرادي هم هستند كه قبول شدن در اين واحد درسي را نه به خاطر نمره بلكه به خاطر آموختن و تجربه كردن اهميت بيشتري قائل هستند و به همين خاطر و براي بالا بردن استعدادها و توانايي‌ها در مكانهاي مختلف حضور مي‌يابند و با اشتياق و علاقه مضاعف بكار مشغول مي‌شوند .
با توجه به موارد فوق مي‌توان گفت كه واحد كارآموزي به عنوان يكي از اساسي‌ترين دروس هر رشته محسوب مي‌شود و افراد مي‌توانند در اين مدت ( هر چند كوتاه ) استعدادها و انگيزه‌ها و نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناخته و بتوانند براي شغل آيندة خود برنامه‌ريزي كنند و علاقه بر اين شغل چون كه كارآموز با محيط اجتماعي روبروست مي‌تواند خود را شخص اجتماعي با رفتار و منشهاي انساني تطبيق دهد و خود را به سوي يادگرفتن آداب و معاشرت كاري سوق دهد .
با توجه به اينكه رشته تحصيلي ما رشته حسابداري مي‌باشد، دقت عمل و صبر و حوصله در كارها يكي از مهمترين چيزهايي است كه در طول كار با حرفه خود با آنها روبرو هستيم بايد به آنها توجه نمائيم .
اميد است همه دانشجويان به مرحله‌اي از خودشناسي برسند كه استعدادها و توانائيها و انگيزه‌هاي خود را در رشته تحصيليشان بيابند .
انشاء ا...

فصل اول
((
آشنايي كلي با مكان كارآموزي

))
آشنايي كلي با مكان كارآموزي :
تاريخچه اداره پست :
بهتر است قبل از شروع هر بحث و مبحثي بدانيم كه پست يعني چه و براي چه بوجود آمد وهدف اصلي اين اداره و سازمان چيست ؟ پس در اول يك تعريفي از پست مي‌كنيم.
تعريف پست ؟
پست به عنوان يك شبكه ارتباطي عمومي و گسترده نسبت به قبول انواع مراسلات پستي از فرستندگان و تسليم آنها به گيرندگان در چارچوب قوانين و دستورات در اسرع وقت اقدام مي‌نمايد .
رسالت پست :
رسالت پست اين است كه

با مناسب‌ترين قيمتها انواع خدمات پستي را با سرعت، دقت و ايمني هر چه بيشتر انجام دهد .
پست به عنوان يك عامل توسعه اقتصادي :
...


مبلغ قابل پرداخت 57,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 126

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما