محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 562
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602368

کار آموزي و شرکت ميسان 120 ص


کار آموزي و شرکت ميسان  120 ص

نام فایل : کار آموزي و شرکت ميسان 120 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 96

حجم : 370 کیلوبایت


مقدمه
با پيشرفت الکترونيک و ايجاد حوزه هاي تخصص نياز به مهندسين تکنسين ها و طراحان در عرصه مختلف صنعتي فني و مهندسي شرکت ها و کارخانجات روز به روز بيشتر مي شود ارضاء اين نياز مستلزم تربيت و آموزش نيروي انساني در دانشگاهها و مراکز آموزشي عالي مي باشد .
ولي متاسفانه چون بيشتر در دانشگاهها درسها جنبه تئوري و غيره کاربردي دارد وجود واحدي به نام کار آموزي نياز اساسي مي باشد .
رفتن دانشجو به يک مرکز صنعتي باعث اتصال و ارتباط تئوري و عملي مي شود البته به شرط اينکه دانشجو به مرکز صنعتي خوبي معرفي شود در صنعت بهترين مکان کار آموز جايي است که در آن پروژه احداث مي شود .
در کار آموزي همين اينکه دانشجو با قسمت هاي يک مرکز صنعتي اعم از خدمات توليدي نگهداري مفهوم برخي کلماتي مثل کارفرما پيمانکار ناظر و غيره آشنا مي شود خود تجربه گرانبهايي است اين مدت که اينجانب در کارآموزي به سرمي بردم با قسمت ها و موضوعات بسيار مختلفي سر و کار داشته ام که بعضا از آنها با رشته ام (الکترونيک)اصلا ارتباطي نداشت ولي تجربه بسيار خوبي بود در کل به نظر من کار آموزي نقطه عطف علم و عمل است که بايد هر دانشجويي آنرا بگذراند .
جواد رضايي تابستان 84
اين گزارش از پنج فصل تشکيل شده است که به طور اجمالي در زير آمده است.
فصل اول : در اين فصل در مورد اشنايي کلي با مکان کار آموزي و شرکت ميسان توضيحاتي آمده است .
فصل دوم: در اين فصل آشنايي کلي با سيستم برق کارگاه برخي ادوات و تجهيزات برقي نحوه کابل اندازي و شناسايي تابلو هاي برقي و باطري و شارژر مي باشد .
فصل سوم : ابتدا آشنايي کلي با تجهيزات ابزار دقيق و اصطلاحات آن و اندازه گيري برخي کميت ها مانند دما فشار و نيز طريقه کالبراسيون تجهيزات ابزار دقيق مي باشد سپس شکل برخي ولو ها و ... آمده است
فصل چهارم : در اين فصل به طور کلي از سيستم کنترل حاکم بر کارگاه که همان
dcs

مي باشد بيان مي شود و بعد در مورد
PLC

تغذيه آن و کارتهاي آن و ... بحث مي شود .
فصل پنجم : در اين فسصل که فصل آخر مي باشد برخي نقشه ها و دياگرام تعدادي تابلو هاي توزيع که تشکيل از مدار فرمان و فرمان و مدار قدرت و مدار کنترل بانک خازني و... م نيز يک نمونه ديتا شيب کاليبراسيون تجهيزا ابزار دقيق آمده است .
فصل اول :
آشنايي کلي با مکان کار آموزي و شرکت ميسان

فصل اول آشنايي کلي با مکان کار آموزي و شرکت ميسان :
...


مبلغ قابل پرداخت 57,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 108

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما