محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1183
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602989

كاراموزي كامپيوتر - سيستم آموزش و پرورش 77 ص


كاراموزي كامپيوتر - سيستم آموزش و پرورش 77 ص

نام فایل : كاراموزي كامپيوتر - سيستم آموزش و پرورش 77 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 59

حجم : 303 کیلوبایت


گزارش كارآموزي
واحد گرگان
كارداني كامپيوتر
مكان :
سيستم آموزش و پرورش
موضوع :
واحد رايانه
استاد كارآموزي:
آقاي مهندس برومند
تهيه كننده:
روح افزا مقدم
ترم :
6
سال : 85
مقدمه :
بي ترديد اعتبار و ارزش هر جامعه اي بستگي به ميزان معرفت و دانش و رشد علمي وفرهنگي آحاد آن جامعه داشته و در اين ميان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظيم فرابخش كه حياتي ترين عامل توسعه يعني « انسان » در آن رشد يافته و به بار و بر مي نشيند بيش از ديگر سازمانها و نهادها بايد مورد توجه قرار گيرد . امانبايد فراموش كرد كه رسالت عظيم انسان سازي كه وظيفه اصلي انبياء نيز بوده نياز به همت مضاعف تمامي رسولان فرزانه تعليم و تربيت داشته و تا خود نخواهيم و تا متوليان اصلي دانش و معرفت خود به حركت در نيامده و اثر بخشي آموزش و پرورش را به اثبات نرسانند يقينا انتظار توجه و حمايت مادي و معنوي ازديگران ، آب در هاون كوفتن است .
خوشبختانه استان گلستان از روزگاران دور با نام جرجان و استراباد به لحاظ علمي و فرهنگي همواره بر سر زبانها بوده و از آن روز تا به امروز سير صعودي خود را با شتاب طي نموده است و انشاء ا... حركت رو به رشد در سايه عزم و اراده بلند و با استحكام پيوند خانه و مدرسه ونيز به همت تمامي كاركنان و فرهنگيان و دانش آموزان و پشتيباني مسوولين استاني همچنان به سير خود به سوي كمال ادامه خواهد داد .
تاريخچه آموزش و پرورش استان گلستان
پايه هاي نخستين نظام آموزشي در دوره اسلامي از مساجد آغاز گرديد . در قرون اوليه در جوار مساجد حجره هايي بنا گرديد تا آموزش قرآن كريم ، صرف ونحو و ساير علوم ممكن گردد . بنابراين در طول هزار و سيصد سال شهرهاي قديمي استان گلستان از مكتب خانه ها و مدارس پيشرفته ديني برخوردار بود.
نظام آموزشي جديد با نفي بنيادهاي نظام آموزشي كهن اصول جديدي در برنامه ريزي آموزشي و ارزشيابي پديد آورد كه پايه هاي نظام آموزشي جديد ما را تشكيل مي دهد . در دوره قاجاريه اميركبير به داير نمودن مدرسه دارالفنون مطابق رويه آموزشي اروپايي ها نمود . از آن پس در ساير مناطق ايران مانند استرآباد (گرگان ) ، علي آباد كتول و بندر گز نيز چنين مدارسي پايه گذاري گرديد . اين مدارس از ابتدا با تشويق و حمايت نماينده حكومت درمراكز استانها پديد آمد .
در حال حاضر اين استان با داشتن 15 اداره آموزش و پرورش و با جمعيت دانش اموزي بالغ بر 400.075 نفر در 3402 آموزشگاه و 15.913 كلاس درس و با تلاش بي وقفه 26.099 نفر همكاران محترم فرهنگي به فعاليتهاي آموزشي و پرورشي و تعليم وتربيت اهتمام دارد .
آموزش وپرورش شهرستان كردكوي در سال 1353 تاسيس شد و در سال 1354 رسما مستقل شد. اين سازمان 1425 نفر پرسنل دارد كه از اين تعداد 98% رسمي و بقيه پيماني و حق التدريسي هستند .
...


مبلغ قابل پرداخت 57,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 108

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما