محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3601816

كارآموزي كارخانه ايران خودرو – بانك اطلاعاتي براي سالن رنگ ايران خودرو 57 ص


كارآموزي كارخانه ايران خودرو – بانك اطلاعاتي براي سالن رنگ ايران خودرو 57 ص

نام فایل : كارآموزي كارخانه ايران خودرو – بانك اطلاعاتي براي سالن رنگ ايران خودرو 57 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 35

حجم : 271 کیلوبایت


تاريخچة تأسيس ايران خودرو :
شركت سهامي عام كارخانجات صنعتي ايران خودرو با هدف انجام امور توليدي و صنعتي براي تأسيس كارخانجات اتوبوس سازي و ساخت قطعات و لوازم مختلف اتومبيل و توليد محصولاتي از اين قبيل در تاريخ 27 مرداد 1341 با سرمايه توليد يكصد ميليون ريال و تعداد يك هزار سهم يكهزار ريالي به ثبت رسيد.در سال 1341 عملاً فعاليّت خود را با توليد اتوبوس آغاز كرد.
ايران خودرو از اولين شركتهايي بود كه قانون گسترش مالكيت واحدهاي توليدي را به نحو كامل اجرا كرد و 49 درصد سهام آن به كاركنان و مردم واگذار شد.
براساس اعلام سازمان مالي در مرداد ماه سال 1372 سرمايه شركت بالغ بر 57 ميليارد ريال و تعداد سهام 57 ميليارد سهم بوده است و كل سهام متعلق به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران است.
ساخت سواري :
براساس پروانه مورخ 25 اسفندماه سال 1344 وزارت اقتصاد (صنايع و معادن) به كارخانجات صنعتي ايران ناسيونال (ايران خودرو فعلي) اجاره داده شد.در مورد ساخت اتوبوس پيكان اقدام كند.
اجازه تأسيس كارخانه ساخت اتومبيل سواري از نوع چهار سيلندر در تارخ 20/6/1356 به اين شركت داده شد.شركت فوق سپس براساس قراردادي با كارخانه
Lotus
انگلستان وابسته به گستره گرايسلر موفق به دريافت مجوز مونتاژ نوعي اتومبيل « هيلمن هانتر » و ساخت آن در ايران به نام پيكان شد.
اولين اتوميبل در سال 1346 ساخته شد.پيكان بود كه در دو مدل « دولوكس » و « كارلوكس » به بازار عرضه مي شد.در اين سال وانت پيكان و تاكسي هم به آن اضافه شد.در سال 1350 و 1351 شش مدل پيكان توليد مي شد : مولوكس، وانت، كار، جوانان، تاكسي و اتوماتيك.
پس از تعطيلي خطوط توليدي شركت تالبوت و لغو قرارداد بين آنان براي تأمين قطعات قواي محركه كه در سال 1364 استمرار توليد پيكان در داخل كشور در دستور كار قرار گرفت.
با توليد پيكان
1600
عملكرد پيكان بهبود يافت و در مصرف سوخت آن به ميزان 30 درصد كاسته شد و قدرت خودرو نيز به ميزان تقريبي 20 درصد افزايش يافت: خط توليد پيكان
1600
در تاريخ 13/9/1369 توسط رياست جمهوري كشورمان افتتاح شد.
با توجه به قدمت طراحي بدنه پيكان و خارج از رده بودن تكنولوژي ساخت آن و نياز شديد به سرمايه گذاري مجدد براي قالب هاي بدنه و تجهيزات مورد نياز، ايران خودرو تصميم گرفت از سال 1368 « پژو
405
» را در مدل هاي
GLX , GL
توليد كند.
اين خودرو در سال
...


مبلغ قابل پرداخت 57,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 113

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما