محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 753
  • بازدید دیروز : 1235
  • بازدید کل : 3627012

عنوان - مشخصات فنی سیستم منیپولیتور و گریپر حمل و جابجایی


عنوان - مشخصات فنی سیستم منیپولیتور و گریپر حمل و جابجایی

نام فایل : عنوان - مشخصات فنی سیستم منیپولیتور و گریپر حمل و جابجایی

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 0

حجم : 4453 کیلوبایت


مشخصات فنی
سیستم منیپولیتور و گریپر حمل و جابجایی
مرد
مقدمه:
امروزه استانداردهاي ايمني و سلامت، انجام عمليات فيزيكي و بدني را محدود و كليه فعاليت هايي را كه با توان بدني استاندارد و تعريف شده و شرايط ارگونومي اپراتورها تطابق نداشته باشد ممنوع كرده اند . بنابراين توليد كنندگان ناگزير از استفاده از تجهيزات مناسب در اين زمينه مي باشند. با توجه به رشد و توسعه صنعت هندلينگ ، محدوده وسيعي از ابزار و ماشين آلات در اختيار توليدكنندگان قرارگرفته و طراحان خطوط توليد اين امكان را يافته اند كه با انتخاب ماشين آلات مناسب، فرايندهاي جابجايي را تا حد امكان از حالت دستي خارج كرده و به فرايندهاي ماشيني تبديل كنند. يكي از ماشين آلات بسيار كارا و پر استفاده در صنعت جابجايي مواد منيپوليتور مي باشد. منيپوليتور ماشيني است كه بصورت هوشمند وزن بار را بالانس كرده و به اپراتور اين امكان را مي دهد كه تنها با كنترل موقعيت و بدون اعمال هيچگونه نيروي اضافه اي بار را جابجا كند . توجه ويژه به شرايط ارگونومي و فيزيولوژي اپراتور در طراحي اين دستگاه از امتيازات ويژه آن مي باشد بطوريكه اپراتور بدون نياز به انجام حركات بدني خاص و يا اعمال نيروي خارج از استاندارد و بدون احساس خستگي ناشي از انجام فعاليت فيزيكي قادر به انجام كار خواهد بود.

شركت
INDEVA
ايتاليا با سابقه اي بالغ بر40 سال در زمينه طراحي و ساخت انواع منيپوليتور از پيشگامان اين صنعت در جهان مي باشد. شركت به انديشي و فناوري فردا (بافكو) بعنوان نماينده انحصاري اين شركت در ايران با تكيه برتجارب ارزنده
INDEVA
و توان فني خود اميدوار است راه حل هاي بهينه اي در زمينه سيستم هاي جابجايي مواد ارائه نمايد.
مكانيزم عملكرد منيپوليتور
بطور كلي سيستم هاي منيپوليتور از دو بخش اصلي تشكيل مي شوند:
مكانيزم بالانسر
:
وظيفه بالانس وزن ( مجموعه گريپر و بار) را انجام مي دهد. اين بخش از سيستم بر اساس پارامترهاي فيزيكي موقعيت نصب و روش جابجايي قطعه و... بصورت يك سيستم استاندارد انتخاب مي شود.
سيستم گريپر
:
عمليات گرفتن، جابجايي و انتقال قطعه را انجام مي دهد. اين بخش از سيستم بر اساس نوع و شرايط فيزيكي قطعه، نوع جابجايي ها و دوران هاي مورد نياز و .... به شكل خاص و با مكانيزم هاي مكانيكي، نيوماتيك، وكيوم، مگنت و..... طراحي مي شوند. براي برخي كاربردهاي عمومي سيستم هاي گريپر استاندارد شده اند.
منيپوليتورهاي شركت
INDEVA
با دو سيستم بالانسر ارائه مي شوند:
...


مبلغ قابل پرداخت 57,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 141

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما