محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1224
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3630305

پاورپوینت شازده


پاورپوینت شازده

نام فایل : شازده

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 24

حجم : 23244 کیلوبایت


باغ شازده ماهان
حصار اطراف باغ ایرانی نقش دیوار خانه ایرانی محسوب می شود که تعین کننده ملک اوست باغ ایرانی با حصار اطراف آن شکل می گیرد کلمه حصار چند معنی را یاد آوری می کند 1- بعنوان جدا کننده 2 –تعیین کننده 3-محصور کننده از عملکردهای حصار می توان به 1-تعیین حریم 2- جلوگیری از دخول افراد غیر خودی 3-جلوگیری از ورود حیوانات که امنیت باغ را بخطر می اندازد 4- بعنوان مانع در برابر باد و طوفان 5-بحث زیبا شناسی که با حصار نظم و پیچیدگی و چیدمان باغ بیشتر به چشم می آید و خط دید محدودتر می شود.
انواع حصار
حصار باغها از گذشته تا به حال سیر تکاملی داشته اند ساده ترین نوع حصار دیوار چینه ایی بود که مقاومت چندانی نداشت که تنها نقش جدا کننده داشت و از نظر ایستایی مقاومت آن چنانی نداشت اندک اندک این چینه ها جای خود را به دیوارهای خشتی داد که از نظر ابعاد و مصالح متفاوتر از گذشته بود معمولا در پای دیوار ضخامت خشت بیشتر بود و هر چه دیوار بالاتر می رفت از ضخامت آن کاسته می شود . استفاده مصالح جهت ساخت دیوار بستگی به اقلیم منتطقه دارد و سعی می شود از مصالح بوم آورد استفاده شود .
حصار باغ شازده
حصار موجود دراطراف باغ شازده دیوار گلین است که مصالح آن بوم آورد می باشد رنگ آن اخرایی می باشد و ارتفاع حصار در نقاط مختلف متفاوت می باشد و ضخامت دیوار از پایین به بالا کم می شود.
عکس هوایی
نمای بیرونی حصار
ورودیهای فرعی


آب قنات تیگران
ورود آب به باغ


جلو خان

نمای درونی حصار باغ
حیاط خلوت

سر در ورودی
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 237

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما