محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 971
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602777

پاورپوینت سمينار درس ريزپردازنده (2)


پاورپوینت سمينار درس ريزپردازنده (2)

     pic 18f458<br>Motor controlنام فایل : سمينار درس ريزپردازنده (2)

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 49

حجم : 1135 کیلوبایت


سمينار درس ريزپردازنده
موضوع : تراشه PIC
ارائه دهنده:
فهيمه عرفاني پور
نسرين ماهوش
مقدمه
با توجه به اهميت و گسترش روزافزون كاربردهاي ميكروكنترلرها و محدوديت هايي كه ميكروكنترلرهاي خانواده ي MCS51 ايجاد مي كرد،شركت Microchipنسل جديدي از ميكروكنترلرها به عنوان PIC به بازار عرضه كرد.با توجه به قابليت بسيار زياد اين ميكروكنترلرها،به سرعت مورد استقبال قرار گرفت وتحول بزرگي در استفاده از ميكروكنترلرها ايجاد كرد.
با ارائه نسل جديد ميكروكنترلرها توسط شركت ميكروچيپ،برنامه نويسي ميكرو وارد مرحله جديدي شد و روشهاي سنتي برچيده شد-به اين ترتيب ديگر نيازي نيست براي ارسال اطلاعات به LCD زير برنامه اي فراخواني شود بلكه فقط با استفاده از يك دستور LCDOUT اطلاعات وفرمان ها به LCD منتقل مي شود.
مقدمه
همچنين براي خواندن ورودي آنالوگ ديگر لازم نيست زير برنامه اي نوشته شود ودر آن بارها رجيسترهاي مختلف را چك كنيم و بسياري از وقت و انرژي خود را صرف كنيم بلكه فقط با استفاده از دستور ADCIN مستقيما ورودي آنالوگ را در يك متغير ميريزيم،همه اين قابليت ها به مدد استفاده از زبان سطح بالا ايجاد مي شود.
بدين صورت كه بسياري از زير برنامه هاي متداول از قبيل :نوشتن در LCD وخواندن ورودي آنالوگ وتوليد موج DTMF وشمردن فركانس روي هر پين و نوشتن و خواندن حافظه و ارتباطات سريال وتأخير به مدت طولاني و... توسط شركت ميكروچيپ به صورت يك تابع يا دستور مشابه با دستورات Basic يا C ارائه شده است كه باعث مي شود هم تعداد خطوط برنامه كاهش يابد وهم برنامه نويس از سردر گمي رهايي يابد.
New Powerful Products
Can control


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 186

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما