محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1079
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602885

پاورپوینت سبک سازی


پاورپوینت سبک سازی

نام فایل : سبک سازی

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 104

حجم : 41291 کیلوبایت


معرفی شرکت کناف ایران
سبک سازی
سبک سازی
نیاز گسترده و روز افزون جامعه به ساختمان و مسکن وضرورت استفاده از روش ها و مصالح جدید به منظور افزایش سرعت ساخت سبک سازی افزایش عمر مفید ونیز مقاوم نمودن ساختمان در برابر زلزله را بیش از پیش مطرح کرده است .حل مشکلاتی نظیر زمان طولانی اجرا عمر مفید کم ویا هزینه زیاد اجرای ساختمان ها نیاز مند ارائه راهکار هائی به منظور استفاده عملی از روش های نوین ومصالح ساختمانی جدید جهت کاهش وزن و کاهش زمان ساخت , دوام بیشتر ونهایتا کاهش هزینه اجراست.سبک سازی یکی از مباحث نوین در علم ساختمان است که روز به روز در حال گسترش و پیشرفت میباشد.این فن اوری عبارتست از کاهش وزن تمام شده ساختمان با استفاده از تکنیک های نوین ساخت مصالح جدید و بهینه سازی روش های اجرا کاهش وزن ساختمان علاوه بر صرفه جویی در هزینه زمان و انرژی زیان های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله را کاهش داده و صدمات ناشی از وزن زیاد ساختمان را به حداقل میرساند.
سبک سازی
برای بکارگیری تکنیک های سبک سازی نخست باید به مسئله اول علل سنگین شدن وزن ساختمان توجه کافی شود پس از شناخت این علل و عوامل باید جهت حذف یا به حداقل رساندن تاثیر آنها ووزن تمام شده ساختمان تلاش نمود . روش های سبک سازی ساختمان بطور عمده به دو دسته تقسیم میگردند : ۱) سبک کردن اجزای باربر ساختمان ۲) سبک کردن سازه ساختمان
مصالح سبک
تعریف مصالح سبک :مصالح سبک به مصالحی اطلاق میشود که وزن مخصوص انها از نمونه های مشابه کمتر بوده واستفاده از آنها به کاهش وزن کلی ساختمان بیانجامد. مصالح سبک در یک تقسیم بندی کلی به سه دسته تقسیم میشوند: ۱) مصالح سبک سازه ای ۲) مصالح سبک غیر سازه ای ۳) سیستم ها
مصالح سبک سازه ای:
مصالح سبک صنعتی
پانل های سازه ای در موارد سازه ای وغیر سازه ای بکار برده میشود
۱) پانل های ساندویچی یا بتن پاششی ۲) پانل با هسته لانه زنبوری ۳) پانل های اف.آر.پی
معرفی محصولاتصفحات روکش دار گچی
این صفحات دارای هسته گچی بوده و سطح و لبه های طولی آنها با کاغذ محکم مخصوص پوشانده شده است .
این صفحات در چهار نوع معمولی – مقاوم در برابر رطوبت – مقاوم در برابر حریق و مقاوم در برابر حریق و رطوبت تولید می شود.

صفحات مسلح سیمانی
صفحات مسلح سیمانی اکوآپنل ترکیبی فشرده از سیمان پرتلند و مواد افزودنی خاص بوده که پشت و رو و لبه های طولی آنها به وسیله شبکه ای از الیاف شیشه ( فایبر گلاس)
مسلح شده است که جای گزین مناسبی برای مصالح بنایی در ساخت و سازهای داخل و خارج ساختمان مانند دیوار ها و سقف های داخلی و خارجی نما ها دیوار و سقف سرویس های بهداشتی اشپزخانه ها و استخر ها می باشد.
تایل های سقفی
تایل های سقفی در ابعاد 60*60 سانتی متر و در 2 نوع ساده و آکوستیک تولید و عرضه می گردند. تایل های با روکش pvc و لایه آلومینیوم در پشت تایل نیز تولید میگردد.
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 161

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما