محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 107
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3601913

پاورپوینت سازه های چادری 98 اسلاید


پاورپوینت سازه های چادری 98 اسلاید

نام فایل : سازه های چادری 98 اسلاید

فرمت : .PPT

تعداد صفحه/اسلاید : 98

حجم : 27469 کیلوبایت


بنام خدا


سازه های چادری
دانشجو: گلناز قشقایی عبدی
زهره محقق
استاد: سرکار خانم ندا تاکی
درباره سازه های چادری
سازه های غشایی در سال 1960 توسط فرانک اوتو رواج دوباره ای گرفت. دو طرح پیشنهادی او عبارتند ازشبکه سیمی آویخته که در نمایشگاه مونترال و همچنین ورزشگاه المپیک مونیخ استفاده شد که هر دو، جزءعظیم ترین و پیچیده ترین سازه های غشایی هستند.
امروزه با پیشرفت فناوری ها سازه های غشایی به کلی دگرگون و متحول شده اند،هر چند بهبود مصالح موجب بهبودعمکرد پوشش های غشایی شده است، ولی روش های نوین طراحی عامل اصلی بهره وری این سازه ها می باشد.
استادیوم المپیک مونیخ
ویژگی های این سازه
ریشه در سنت کهن چادر سازی دارند.1 2.به لحاظ ارزانی مصالح، سهولت اجرا و سرعت برپایی بسیار جذاب می باشند..از اولین کاربرد های این نوع چادر ها در سالن های نمایشی و سیرک ها و چادر های ارتش می باشد پیشرفت فن آوری های امروز باعث شده است تا : دوام و طول عمر مصالح بیشتر شود..1. مقاومت در برابر آتش سوزی بیشتر شود.2 گسترش حریق و دودهای ساطعه کاهش می یابد..3 انرژی کمتری برای تنظیم شرایط محیط حاصل می شود..4مثلا در مناطق گرمسیر با استفاده از این غشاء ها می توان مقدار زیادی از نور خورشید را منعکس کرده و دمای ساختمان را با صرف انرژی کمتری تنظیم نمود و در مناطق سردسیر با بهره گیری از لایه های عایق حرارتی که منعطف و مات می شوند با انژری کمتری شرایط مطبوع حاصل می شود..
دیگر ویژگی ها: فضاي زيرين اين سازه ها با نور دلپذيري روشن مي گردد كه در فضاهاي محصور باعث كاهش نياز به نور مصنوعي مي گردد.- زيبايي و دلپذيري فرم هاي معلق و شناور و تلفيق معماري و سازه- امكان نور پردازي و خلق جلوه هاي بصري- مقاومت کششی و برشی بالای الیاف- مقاوم در برابر تابش فرابنفش - مقاوم در برابر باران، برف و تگرگ- مقاوم در برابر کثیفی و قابل شستشو- مقاوم در برابر قارچ در محیط های مرطوب- امکان استفاده در اقلیم های مختلف- تاب دمایی جهت استفاده در اقلیم های مختلف: 30- در جه سانتی گراد تا 70+ درجه سانتی گراد بدون تغییر در خواص.
اجزاء سازه چادری
-چادر
-کابل
-سازه های نگهدارنده
-اتصالات

انواع سازه های چادری(غشایی)
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 180

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما