محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1376
  • بازدید دیروز : 1110
  • بازدید کل : 3628745

پاورپوینت روستای عنصرود


پاورپوینت روستای عنصرود

نام فایل : روستای عنصرود

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 73

حجم : 16141 کیلوبایت




پروژه روستای عنصرود


استاد راهنما : جناب آقای مهندس سید مدنی


دانشجویان : آرمان ستارپور . جواد آقایی

مرحله اول: مطالعات پايه و تشخيص وضعيت موجود
1 - 1 - پيشينه و زمينه
1- 1 – 1 – بررسي اجمالي موقعيت سياسي و جغرافيايي
روستا و پيشينه تاريخي آن
موقعيت سياسي:
استان آذربايجان شرقي با حدود 47821 كيلومتر مربع وسعت در بين استانهاي ارديبل، زنجان ، آذربايجان غربي، قرار دارد. جمهوريهاي آذربايجان،‌ارمنستان و نخجوان سه كشوري هستند كه در شمال استان آذربايجان شرقي قرار دارند. مركز استان شهرستان تبريز است كه تا تهران 597 كيلومتر فاصله دارد. بلندترين نقطه استان قله سبلان است كه 4844 متر ارتفاع دارد در حاليكه كنار رودخانه ارس فقط 100 متر از سطح دريا بلندي دارد.
به لحاظ كوهستاني بودن، عرض جغرافيايي بالا، تأثير درياهاي خزر - سياه - مديترانه، و … آب و هواي استان سرد تا معتدل همراه با بارش فراوان است. معهذا نواحي كم ارتفاع شمال استان هواي گرم دارد.
به لحاظ موقعيت جغرافيايي پوشش گياهي در استان متنوع و گسترده است. فرهنگ مردم آذربايجان شرقي مجموعه اي از سنت هاي ديرين و باستاني است و مردم اين استان به زبان تركي آذري تكلم مي نمايند. كشاورزي، دامداري، باغداري و صنايع معدني و ماشيني و كشاورزي گوناگون از جمله منابع اقتصادي استان است .

موقعيت نسبي
روستاي عنصروديکي از روستاهاي دهستان سهند از توابع بخش مركزي، در شهرستان اسکو مي باشد. فاصله روستا تا شهر اسکو 25 کيلومتر و تا کندوان 5 کيومتر مي باشد. اين روستا از طرف شمال با روستاهاي زينجناب ، از طرف غرب با روستاهاي آمغان واسکندان واسفنجان وفسنديق از طرف جنوب نيز با روستاي کندوان همسايه مي باشد. فاصله روستا از همسايگان به ترتيب 5 کيلومتر، 4 کيلومتر و 12 کيلومتر،16 کيلومتر و 22 کيلومتر مي باشد. طرق ارتباطي روستا با شهرها و روستاهاي ياد شده به صورت آسفالت مي باشد.
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 212

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما