محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 678
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3629759

پاورپوینت روستا (2)


پاورپوینت روستا (2)

نام فایل : روستا (2)

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 25

حجم : 10278 کیلوبایت


عنوان :
پروژه روستای کلجاه

استاد مربوطه:
-------

ارائه دهندگان:
--------
دانشگاه آزاد شبستر

بهار 90
تقسیمات کشوری شهرستان به تفکیک بخش،دهستان و آبادی
شهرستان تبريز با مساحت 4345كيلومتر مربع و اشغال6/9درصداز كل مساحت استان در قسمت مركزي شده است . اين شهرستان با جمعيت 942،371،1نفر 8/41درصد كل جمعيت استان را به سال 1370در خود جاي داده بود و تبريز بعنوان مركز استان آذربايجان شرقي و بزرگترين شهر منطقه شمال غرب كشورئ در اين شهرستان واقع شده است.
شهرستان تبريز به لحاظ موقعيت جغرافيايي از شمال به شهرستان اهر ،جنوب به شهرستان مراغه شرق به شهرستان هاي هريس وبستان آباد و از غرب به درياچه اروميه محد ود مي گردد .بر طبق اخرين تقسيمات سياسي انجام گرفته اين شهرستان داراي 3 بخش ،14دهستان و 187 آبادي مي باشد كه در زير جزئيات آنها آورده مي شود .
روستاي مورد مطالعه اين طرح روستاي كلجاه است كه در بخش اسكو قرار دارد .اين بخش مشتمل بر 5 دهستان ميباشد كه روستاي فوق الذكر مركز دهستان باويلدر بخش اسكو است .
مسائل و مشکلات روستا از دید ساکنین
- دامداري در روستا باعث شده که اندازه ي معابر هماهنگ با اندازه ي گله ها باشند و اين باعث تنگي معابر و عدم عبور اتومبيل ها و تراکتور در معابر فرعي مي شود.
-در روستا فضاهايي براي خشک کردن فضولات درنظر گرفته مي شود ولي در بعضي مناطق اين کار در کوچه صورت مي گيرد که اين باعث آلودگي محيط مي شود.
-بخش اصلي روستا که در بخش شمال روستا است بايد خالي شود و به محل ديگري منتقل شود، چون ريزش کوه و... روستا را تهديد مي کند.
-متأسفانه ورود طرح هادي باعث از بين رفتن معماري روستا، و استفاده از مصالح غير بومي شده است و اين کاملاً به ضرر روستا و روستائيان است.
اولویت بندی نهایی برنامه وپروژه های پیشنهادی
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 191

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما