محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 786
  • بازدید دیروز : 786
  • بازدید کل : 3601606

پاورپوینت ربات تعقیب مسیر خورشیدی 28 اسلاید


پاورپوینت ربات تعقیب مسیر خورشیدی 28 اسلاید

نام فایل : ربات تعقیب مسیر خورشیدی 28 اسلاید

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 28

حجم : 792 کیلوبایت


یاد او آرام بخش قلبهاست

ربات تعقیب مسیر خورشیدی
استاد مربوطه:سرکار خانم مهندس لنگری
نام دانشجو:منیژه برزگران

Robot-line-follower
تعریف ربات:

ربات یک سیستم الکترومکانیکی است که حداقل یکی از رفتاهای انسان را تقلید نماید.بر اساس این رباتهای مختلفی طراحی و ساخته می شوند. مانند رباتهی فوتبالیست - جنگجو – مین یاب و....
و رباتهای تعقیب خط نیز بر این اساس قابل تعریف هستند.

انواع ربات:

رباته با توجه به نوع پردازنده بکاررفته در آنها به دو نوع هوشمند وریموت کنترل تقسیم می شوند که نوع ریموت کنترل توسط نیروی انسانی کنترل می شود و در نوع هوشمند کلیه فرآیندهای تصمیم گیری بر عهده پردازنده ربات می باشد.پردازنده با توجه به عملکرد ربات می تواند کامپیوتر – میکرو کنترلر – میکرو پروسسور یا ریز رایانه باشد.
ربات تعقيب خط
ربات تعقيب مسير چيست؟

ربات تعقيب مسير[1] ماشيني است كه مي‌تواند يك مسير را دنبال كند. مسير مي‌تواند مرئي باشد مانند يك خط مشكي بر يك سطح سفيد ( تعقيب خط) و يا نامرئي مانند يك ميدان مغناطيسي در فضاي آزاد. هدف طي مسير با بيشترين سرعت و كمترين خطا نسبت به مسير تعيين شده‌است. كاربردهاي علمي يك چنين رباتي شامل اتومبيل‌‌هاي خودكار كه جاده را از طريق يك مسير راهنماي مغناطيسي دنبال مي‌كند، رباتهاي كارگر كه در كارخانه‌ها مسير مشخصي را از طريق خطوط رنگي حك شده بر كف آن طي مي‌كنند و غيره مي‌شود.
[1] Line follower
ربات تعقيب خط، ربات ايده‌الي براي ربات‌سازان آماتور مي‌باشد. حس‌كردن خط و واداشتن ربات به حركت بر روي آن، به همراه اصلاح دائمي حركتهاي نادرست از طريق يك مكانيزم فيدبك، يك سيستم حلقه بسته ساده را ايجاد مي‌كند.
....


مبلغ قابل پرداخت 48,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 154

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما