محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 957
  • بازدید دیروز : 1110
  • بازدید کل : 3628326

پاورپوینت دستور CASE (2)


پاورپوینت دستور CASE (2)

نام فایل : دستور CASE (2)

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 55

حجم : 213 کیلوبایت


دستور CASE
دستور Case
دستور IF در مواردی که نیاز به دو انتخاب باشد کاربرد خوبی دارد . اما اگر بخواهیم بر اساس مقدار یک متغیر یا عبارت ، بیش از دو انتخاب داشته باشیم ،‌بهتر است از دستور Case به صورت زیر به کار می رود :

Of عبارت ِcase
;دستور 1 مقادیر 1
;دستور 2 مقادیر 2
:
.
; دستور n : مقادیر n
Else
دستور
End;
عملکرد Case
عبارت موجود در Case ارزیابی می شود . اگر مقدارش با یکی از مقادیر موجود در ساختارش برابر باشد (مقادیر 1، مقادیر 2 و ...) دستورات مربوط به آن اجرا می شوند . به عنوان مثال اگر آن مقدار با یکی از مقادیر 1 برابر باشد دستور 1 اجرا خواهد شد . پس از اجرای این دستورات ، Case خاتمه یابد
اگر مقدار عبارت با هیچ کدام از مقادیر ذکر شده برابر نباشد ، دستورات بعد از Else اجرا می شوند . توجه داشته باشید ساختار Case می تواند فاقد Else باشد . در این صورت چنانچه مقدار عبارت با هیچ کدام از مقادیر ذکر شده براب نباشند ، هیچ دستوری از Case اجرا نخواهد شد .
عملکرد Case
مثال
برنامه ای که یک عدد صحیح مثبت را از ورودی خوانده مشخص می کند که یک رقمی ، دو رقمی ، سه رقمی ، یا بیش از سه رقمی است . همن طور که در این مثال می بینید برای اینکه مشخص کنیم که مقدار عبارت موجود در Case با بازه ای از اعداد براب است یا نه ، از ... استفاده کردیم .
مراحل طراحی برنامه
1- با گزینه File / File Application پروژه جدیدی ایجاد کنید .
....


مبلغ قابل پرداخت 48,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 211

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما