نام فایل : خلاصه و نتيجه گيري (2)
فرمت : .ppt
تعداد صفحه/اسلاید : 2
حجم : 290 کیلوبایت
خلاصه و نتيجه گيري
در جهان پرشتاب و پيچيده امروز، در هر تحول وحركت جديدي نيازها و مسايل جديد و بعضاً پيچيده اي به چشم مي خورد كه پاسخگويي و پيدا كردن راه حل آنها بدون بهرهگيري از رويكردهاي جديد و تكنولوژي و ابزارهاي نو امكان پذير نيست.يكي از فناوري هاي جديد كه هر روز بر اهميت جايگاه آن در جوامع بويژه سازمانها و بنگاهها افزوده شده و جنبه استراتژيك و راهبردي پيدا كرده، فناوري اطلاعات و ارتباطات است كه به اختصار «فاوا» ناميده مي شود. در سالهاي اخير، فاوا نه تنها عامل عمده توانمندسازي سازمانهاست، بلكه ميزان توسعه يافتگي سازمانها در استفاده از فناوري اطلاعات و ارتباطات را مي توان به عنوان يكي از شاخصهاي اصلي توسعه يافتگي سازمانها قلمداد كرد.در عرصه بقاي سازمانها آنچه كه از اهميت خاصي برخوردار است، بحث «رقابت» است؛ زيرا تنها شرايط رقابتي در بازار و احترام به مشتري و سنجيدن نيازهاي مشتري است كه موجب شده است كاربرد فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمانها و بنگاههاي كشورهاي پيشرفته افزايش يافته و به عنوان عامل قدرت و سازندگي در استراتژي مديران گنجانده شود.با توجه به مطالب عنوان شده در اين تحقيق مشخص است که مديران سازمانها، براي بکارگيري مفاهيم جديد مراکز خدمات داده، ابتدا مي بايست بلوغ کافي در نياز به اين مفاهيم را کسب نمايند و پس از آن به بکارگيري آن بپردازند. علاوه بر آن کسب مهارتهاي نگهداري رويه مند چنين مراکزي از اهميت بالائي برخوردار است که کارشناسان مي بايست خود را براي آن آماده نمايند.
مبلغ قابل پرداخت 48,850 تومان