نام فایل : حسابداري مديريت استراتژيك و حس سازي در شركت چند مليتي 26 اسلاید
فرمت : .ppt
تعداد صفحه/اسلاید : 26
حجم : 2991 کیلوبایت
عمده نقشهاي هنجاري بر SMA عناويني براي اصول SMA مثل حسابداري رقيب و ثبت وضعيت رقابتي بودند مديريت هزينه استراتژيك سرمايه گذاري استراتژيك و توسعه حسابداري معاصر با عنصر استراتژيك بصورت هزينه مبتني بر فعاليت و كارت نشان متوازن بودند .
يافتههاي ديك وود نشان مي دهد كه كاربرد حسابداري بطور ادواري با محيط بيروني عملكردهاي شركت از جمله اطلاعاتي در باب برنامهها و عملكرد رقيب سرو كار دارد . رد در نيوزيلند بر قضيهاي تاكيد دارد تا فنون SMA را در ارقام حسابداري معين و بوسيله مديران حسابداري تعيين شدند .
دنت قوياً برتحقيق تفسيري تداخل ميان حسابداري و استراتژي تاكيد دارد در هر مقوله حسابداري واستراتژي را از ديدگاه اكولوژيكي معين مي كند كه استراتژي را بصورت برآيند تضاد سازماني مي داند .
جارونپا بر آورد جالبي از مديريت حسابداري ، استراتژي در شركت تكنولوژي فنلاند مهيا ميكند.
كه مهمترين سوالات مرتبط با SMA در سازمانها براي كمك به تصميمگيري استراتژيك و استفاده از حسابداري در سازمان براي ايجاد تصميمات تاكيد دارند
حس سازي بصورت پروسه دو جانبه ايجاد و تفسير دنياي اجتماعي تعريف شد ، در قضيه مطالعه حسن و گوله ، حس سازي بصورت درك وضعيت آگاه شد . و شناخت روند سازمان و اتخاذ تصوير است
و يك حس سازي رااز تفسير جدا مي كند
Glole تاكيد دارد كه حس سازي و تاثير ، پروسههاي مستقل و دو جانبه طي ارائه تغيير استراتژيك هستند
بولاند ، مطالعه تجربي حس سازي دادههاي حسابداري مديران را بررسي مي كند .
پارك و داني تاكيد دارند كه فراتر از تمركز صرف برتوصيف فعاليتهاي حس سازي اعضا و ارتباطات هدف اين تئوري ، تركيب ادراك محققان وتلاش بر توسعه چارچوبهاي تفسيري با معرفي سازهها و پروسههاست .
Lye نيز كاربرد آنرا بصورت روشي ارزشمند تحقيق در تلاش بر درك سازه اجتماعي حسابداري ميداند
گودارد و عبدالرحمن نياز به اصول حسابداري در سازمانهاي مذهبي درماني را بررسي ميكنند
براي پاسخ به سوالات تحقيق ،قضيه مطالعه اقتباس شد شركت يك نهاد چند مليتي بزرگ در آلمان است كه سطح محصولات مواد شيميايي آن در بر دارد . در سال 2000 برگشت سرمايه 13 ميليون يورويي و داراي 000/60 كارمند بود كه در 5 بخش بزرگ گسترده بودند .
مديريت حسابداري در آلمان با اصطلاح كنترل گرد مديران حسابداري را كنترلر مينامند.
شركت مستقيماً تحت نظارت هيئت مدير و CFO, CEOC متصل است
بخش حاوي تجارتهاي مرتبط،هدف بندي مشتريان و شركتهاي صنعتي است
بخش B بر لوازم آرايشي و بهداشتي با هدفبندي مستقيم مشتريان سروكار دارد .
تئوري بنيادين تحليل دادهها
دادهها با استفاده از مجموعهاي از روندهاي كد بندي پيشنهادي بوسيله اشتراس و كابل حاوي كدبندي انتخابي موردي و آزاد تحليل مي شوند كدبندي باز مجموعهاي از مفاهيم را در بر دارد كه در سيلكل سازمان نقش دارند
كدبندي محوري بر اين روابط براي ايجاد مجموعهاي از مقولات اطلاعي تاكيد دارد
....
مبلغ قابل پرداخت 48,850 تومان