محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 313
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3629394

پاورپوینت توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی 26 اسلاید


پاورپوینت توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی 26 اسلاید

نام فایل : توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی 26 اسلاید

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 0

حجم : 232 کیلوبایت


فاطمه مظفری
استاد :
جناب آقای مهندس میرزایی
مبحث 19
توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی
سازنده ساختمان مسئولیت صحت انجام كلیه عملیات اجرایی ساختمان را برعهده دارد و در اجرای این عملیات باید مقررات ملی ساختمان، ضوابط و مقررات شهرسازی، محتوای پروانه ساختمان و نقشه‌های مصوب مرجع صدور پروانه را رعایت نماید .
توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی
همچنین سازنده ساختمان مكلف است پس از پایان كار نسبت به تهیه نقشه‌ها به همان صورتی كه اجرا شده یعنی "نقشه‌های چون‌ساخت" اعم از معماری، سازه‌ای و تاسیساتی و مانند آن اقدام نموده و پس از امضا و اخذ تایید ناظر (ناظران) یك نسخه از آنها را تحویل مالك و یك نسخه هم به شهرداری مربوط تحویل نماید.
توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی
ناظران مكلفند بر عملیات اجرایی ساختمانی كه تحت نظارت آنها احداث می‌گردد از لحاظ انطباق ساختمان با مشخصات مندرج در پروانه و نقشه‌ها و محاسبات فنی ضمیمه آن نظارت كرده و در پایان كار مطابقت عملیات اجرایی ساختمان را با مدارك فوق، گواهی نمایند .
توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی
ناظران در پایان هریك از مراحل اصلی كار خود را به مرجع صدور پروانه ساختمان ارائه نمایند كه در این مراحل گزارش ناظر باید وضعیت ساختمان را از نظر اجرای مباحث بیست‌گانه مقررات ملی ساختمان دربرگیرد.
مراحل اصلی شامل:
پی سازی
نازك كاری
سفت كاری
اجرای اسكلت
پایان کار
توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی
مطابق با قانون و تایید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مقررات ملی ساختمان در آنها رعایت نشده باشد، توسط شهرداریها و سایر مراجع صدور پروانه ساختمان تا زمان رفع نقص پایان‌كار صادر نخواهد شد.
توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات اجرایی
وزارت مسكن و شهرسازی به عنوان ناظر عالی در زمینه ساخت و ساز، بر عملكرد سازمانهای عهده‌دار كنترل و اجرا در زمینه رعایت دقیق مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی نظارت می‌نماید و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به مراجع صدور پروانه ساختمان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام نموده و تا رفع تخلف، موضوع را از مراجع قانونی و در صورت لزوم مراجع قضایی پیگیری می‌نماید.
....


مبلغ قابل پرداخت 48,850 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 129

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما