محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 383
  • بازدید دیروز : 1712
  • بازدید کل : 3629464

پاورپوینت تعریف و تحلیل رابطه انسان و محیط 40 اسلاید


پاورپوینت تعریف و تحلیل رابطه انسان و محیط  40 اسلاید

نام فایل : تعریف و تحلیل رابطه انسان و محیط 40 اسلاید

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 42

حجم : 1027 کیلوبایت


بسم الله الرحمن الرحیم
تعریف و تحلیل رابطه انسان و محیط اعم از محیط طبیعی، مصنوع و محیط اجتماعی و فرهنگی و تعیین نقش عوامل مذکور بر ساخت و سازمان فضایی معماری در مقیاس خرد و کلان
فهرست
روانشناسی محیط
محیط
ادراک محیطی
توقع فضایی انسان از محیط
تعامل انسان ومحیط
تاثیر محیط بر رفتار
انسان ،محیط طبیعی
انسان ،محیط فرهنگی و اجتماعی
انسان ،محیط شهری
انسان ،محیط معماری

روانشناسی محیط

روانشناسی محیطی به رفتارهای مرتبط با محیط می پردازد. مفاهیم مربوط به محیط و اولویت های زیبایی شناختی مورد مطالعه قرار گرفته و در قالب نقشه های رفتاری نشان داده شده اند. محیط انسان در سطوح مختلفی رفتار او را روانشناسي محيط به تاثير محيط بر انسان و چگونگي ارتباط و تعامل بين محيط كالبدي و تجربه انسان ميپردازد.
روانشناسي محيط به مطالعه بر محيط هاي گوناگون و مردم ميپردازد وبه درك بهتري از روابط متقابل انسان و محيط كمك ميكند. با اين دانش ميتوان قبل از طراحي ارزيابي هايي را انجام داد كه خود بهترين ابزار براي معمار خواهد بود.
محیط

تعریف محیطمحیط به هر آنچه در پیرامون وجود دارد،و به صورت بالقوه با فرد درارتباط قرار میگیرد اطلاق می شود. در واقع محیط شکل ضمنی هر آنچه در اطراف ما است چه ساخته شده چه طبیعی. جان لنگ عنوان می کند محیط در زیر گروههای محیط کالبدی، محیط اجتماعی، محیط روانشناختی و محیط رفتاری تقسیم بندی می شود.محیط کالبدی شامل محیط های زمینی و جغرافیایی و محیط مصنوع محیط اجتماعی شامل نهادهای متشکل از افراد و گروهها.
....


مبلغ قابل پرداخت 48,850 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 215

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما