محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 915
  • بازدید دیروز : 986
  • بازدید کل : 3602721

پاورپوینت برنامه ریزی بهبود بهره وري 49 اسلاید


پاورپوینت برنامه ریزی بهبود بهره وري  49 اسلاید

نام فایل : برنامه ریزی بهبود بهره وري 49 اسلاید

فرمت : .ppt

تعداد صفحه/اسلاید : 49

حجم : 416 کیلوبایت



برنامه ریزی بهبود بهره وري
بهبود بهره وري يعني استفاده موثر تر از منابع اعم از نيروي کار, سرمايه, زمين, مواد, انرژي, ماشين آلات و ابزار, تجهيزات و اطلاعات در فرايند توليد کالاها و خدمات است.

افزايش و بهبود بهره وري در گرو کار هوشمندانه و آگاهانه است نه در گرو کار سخت تر و استفاده بيشتر از عوامل توليد
در افزايش بهره وري بايد به مسائل اقتصادي و اجتماعي با هم توجه داشت . همچنين بايد در نظر داشت که برداشتهاي صرفا خشن فيزيکي و مادي بدون در نظر گرفتن بقيه عوامل (هر چند که نتيجه افزايش بهره وري تحصيل مادي و فيزيکي بيشتر است) منجر به افزايش بهره وري نخواهد شد .
تفکري به افزايش بهره وري منجر مي شود که کارکنان در اهداف برنامه ريزي, فرايند اجرايي آن مشارکت داشته باشند .
بهره وري پديده پيچيده و کشف تازه اي در زمانه ما نيست. آنچه امروز به عنوان روشهاي مدون شناخته شده و تجربه شده بهره وري مي شناسيم در واقع شکل تکامل يافته و قانونمند کليه روشها و شيوه هايي است که انسان از ديرباز براي بهبود شرايط زندگي و فردي خود به آن متوسل مي شده است .
آنچه امروزه بهره وري را از برجستگي و اهميت بيشتري در سطح جوامع برخوردار کرده , ضرورت استفاده بهينه از امکانات و منابع موجود است .
افزايش بهره وري به اشکال مختلف مي تواند صورت بگيرد. از تغيير در عملکرد يک قطعه کوچک در جريان توليد, تغيير در نحوه استفاده از مواد اوليه و استفاده بهينه از فرايند توليد تا تغيير در نحوه بازاريابي و فروش محصول, هر يک از موارد فوق مي تواند باعث کاهش هزينه ها و افزايش درآمد و نهايتا موجب افزايش بهره وري گردد.
مسلم است تغييراتي که اساسي تر و يا به عبارت ديگر جنبه استراتژيکي دارند قطعا اثرات بيشتري بر عملکرد خواهند داشت. زير شرايط داخلي سازمان (نقاط قوت و ضعف) شرايط محيطي (تهديد ها و فرصتها) را مدنظر داشته و بر روي منابع اثر زيادي گذاشته و در طولاني مدت نتيجه بخش تر خواهند بود .
راه های بهبود بهره وري
راه های بهبود بهره وري

افزايش ستانده‌ها با استفاده از همان ميزان نهاده

(شناسايي ظرفيتهاي خالي)
راه های بهبود بهره وري

ثابت نگاه داشتن ستانده ها همراه با كاهش نهاده‌ها
....


مبلغ قابل پرداخت 49,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 156

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما