محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 437
  • بازدید دیروز : 1592
  • بازدید کل : 3635823

دانلود پاورپوینتشناخت روحيات و اداب و رسوم مردم هلند


دانلود پاورپوینتشناخت روحيات و اداب و رسوم مردم هلند

نام فایل : شناخت روحيات و اداب و رسوم مردم هلند

فرمت : .pptx

تعداد صفحه/اسلاید : 54

حجم : 3667 کیلوبایت


می چرخد چرخ زمان میگردد گرد جهانعمرت نگردد تباه
شناخت روحیات و اداب و رسوم مردم هلندسرزمین گلها
فهرست
فهرست
مقدمه
شناخت ویژگی های رفتاری اخلاقی و روحی ملل گوناگون از دیدگاههای مختلفی در حوزه های علمی قابل بحث است.
با کاوش وتحقیق در عوامل متعددی از قبیل : فرهنگ،اداب و رسوم،سبک زندگی ملیت های گوناگون می توان تا حدودی به شناخت این ویژگیها دست یافت.
بررسی این عوامل می تواند نقش تاثیر گذاری در این راستا داشته
باشد.
از منظر کسب و کارهای گردشگری موضوع شناخت روحیات ملل اهمیت و ارزشی دوچندان می یابد. در اینجا به بررسی روحیات مردم هلند پرداخته ایم ،تلاش بر ان بوده تا به مخاطبان بیاموزیم که انها از چه خلقیات عمومی برخوردارند.
موقعیت جغرافیایی، سیاست حاکم .2
معرفی:
جمعیت شانزده و نیم میلیونی هلند همگی‌ در ۴۱۵۲۸ کیلومتر مربع که از نیمه مساحت کشور اسکاتلند هم کوچک تر است، زندگی‌ می‌ کنند. بر همین اساس، هلند یکی‌ از پر تراکم ترین کشورهای جهان است. شهرت هلند به لاله هایش، آسیاب های بادی و کفش های چوبی است. همچنین به سطح ارتفاع پایین و آسیب پذیری اش به سیل است. در مراتب بعدی، هلند شانزدهمین اقتصاد دنیا و رتبه دهم درتولید ناخالص سرانه ملی‌ را داراست. همچنین بد نیست بدانید‌ که تا به حال هیچ هلندی جایزه نوبل را در شیمی، فیزیک، پزشکی، اقتصاد یا صلح به خود اختصاص نداده است . . نام هلند از نام دو استان هلند جنوبی و هلند شمالی که نقش عمده ای در تاریخ کشور دارند، گرفته شده است.
موقعیت جغرافیایی :
هلند در میان دریای شمال، بلژیک و آلمان واقع شده است. طول شمالی جنوبی آن ۳۰۰ کیلومتر و طول شرقی‌ غربی آن ۲۰۰ کیلومتر است. آمستردام، پایتخت این کشور با حدود ۷۵۰۰۰۰ نفر جمعیت، بزرگترین شهر کشور است. دولت، در شهر لاهه مستقر است . هلند به ۱۲ استان تقسیم شده است:

.
وضعیت سیاسی :
کشور هلند یک سلطنت مبتنی‌ بر قانون اساسی‌ با سیستم پارلمانی است که قسمتی‌ از پادشاهی هلند را شامل می شود. این پادشاهی شامل هلند و شش جزیره‌ در دریای کارائیب هست . نام هلند از است نام دو استان هلند جنوبی و هلند شمالی که نقش عمده ای در تاریخ کشور دارند، گرفته شده
رئیس دولت: ملکه بئاتریکس مقردولت : لاهه پایتخت: آمستردام جمعیت: ۱۶,۵ میلیون نفر
امید به زندگی:: مردان ۷۸ سال و زنان ۸۲ سال میانگین سنی : ۷,۳۸ که به تدریج رو به افزایش است. میانگین سن در سال ۱۹۹۰، ۶ , ۳۶ بوده است رشد جمعیت : نیم درصد مذهب: از هر ۱۰ نفر، ۶ نفر خود را مذهبی‌ می‌ دانند میزان طلاق : ۳۴ درصد ۲۰۰۷ مهاجرت: ۱۴۳۰۰۰ از کشورهای اروپایی و یا هلندی هایی‌ که به کشور باز می‌ گردند. ۱۱۶۰۰۰ پناهنده بیشتر از عراق، سومالی و چین نیروی کار: ۷,۷۱۴ میلیون
.
....


مبلغ قابل پرداخت 49,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 127

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما