محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 882
  • بازدید دیروز : 1235
  • بازدید کل : 3627141

Windows XP Home Edition


Windows XP Home Edition

نام فایل : Windows XP Home Edition

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 2

حجم : 26 کیلوبایت


Windows XP Home Edition
مایکروسافت برای کاربرانی که از رایانه هایشان در منزل، اتاق خواب و یا آشپزخانه استفاده می کردند، نگارش خانگی ویندوز ایکس پی را تهیه کرد. هم چنین نگارش خانگی ویندوز ایکس پی نیازهای شما را در اداره و یا کارخانه برطرف می کرد. می توانستید با آن نامه بفرستید، کارهای جالب انجام دهید و یا در اوقات فراغت حتی در اداره به بازی بپردازید.
Windows XP Professional
ویندوز ایکس پی نسخه ی حرفه ای نیز پاسخی بود به کاربرانی که دوره های پیشرفته ی ویندوز را گذرانده بودند و علاقه داشتند تا با استفاده از ترفند های آن ویندوز را برای خود سفارشی کنند و برنامه های حرفه ای تر به آن بیافزایند و یا حتی از امکانات پیشرفته ی مربوط به شبکه ی آن بهره برند.
Windows XP Professional x64

Edition
در حالت پیشرفته تر اگر رایانه ای که جدیدا خریداری کرده اید بر پایه ی پردازنده های جدید 64 بیتی شرکت
AMD
است می توانید نسخه ی 64 بیتی ویندوز ایکس پی حرفه ای را خریداری کنید.از پایداری و انعطاف پذیری آن متعجب شوید و درکل، لذت کار با یک رایانه 64 بیتی را تجربه کنید.البته مایکروسافت هیچگاه نسخه ی 64 بینی ویندوز ایکس پی خانگی را تهیه نکرد. مگر چه کسی به آن احتیاج داشت؟
Windows XP Tablet PC Edition
بعضی از کاربرانی که همیشه درحال سفر بودند و یا مدام احتیاج داشتند چیزی را یادداشت کنند، یا ترجیح می دادند به جای صفحه کلید از قلم های مخصوص استفاده کنند، نیاز به رایانه های قابل حمل (
Tablet PC
) پیدا کردند. آن ها می توانستند با لغزاندن قلم هایشان بر روی سطح ویندوز ایکس پی لذت ببرند و از شر صفحه کلید و موس خلاص شوند.
Windows XP Media Center Edition
گاهی تحمل آن همه دکمه بر روی صفحه کلید و یا حرکت دادن موس بر روی نمایشگر کوچک واقعا خسته کننده است. حتی نمی توانید از جایتان تکان بخورید! چطور است بر روی کاناپه استراحت کنید و در حالی که از وجود همسرتان در کنارتان لذت می برید، ویدئو کلیپ های مراسم ازدواج و یا عکس های تعطیلات آخر هفته تان را فقط با یک ریموت کنترل بر روی صفحه نمایش بزرگتری همچون تلویزیون مسطح مرور کنید. تمام این ها را می توانید با استفاده از امکانات شبکه خانگی بیسیم --ویندوز ایکس پی مدیا سنتر در اختیار داشته باشید. پس منتظر چه هستید؟ آن دکمه ی سبز روی ریموت کنترل را فشار دهید! حتی در حالت بهتر می توانید بر نامه های شبکه تلویزونی مورد علاقه خود را نیز ضبط کنید.
Windows XP N Edition
گاهی حتی مایکروسافت نیز مجبور می شود تا نگارش ویندوز خود را بنا به درخواست مشتریان بزرگترش همچون اتحادیه ی اروپا تغییر دهد. اتحادیه ی اروپا بوسیله ی نوعی شکایت به دادگاه، مایکروسافت را مجبور کرد تا انحصار طلبی را کنار بگذارد و به کاربران اورپایی خود این اجازه را بدهد تا خود آنها نرم افزار پخش موسیقی را انتخاب کنند. شاید آنها از ظاهر ترسناک ویندوز مدیا پلیر خسته شده بودند. چه کسی می داند. به هر حال مایکروسافت مجبور شد برای حفظ بازارهایش در اروپا تغییراتی در ویندوز ایکس پی ایجاد کند. در حقیقت مایکروسافت با حذف یکسری از نرم افزارهای اضافه ویندوز ایکس پی و نوعی ادغام ویندوز ایکس پی نسخه خانگی و حرفه ای ویندوز ایکس پی جدیدی را برای اتحادیه اروپا ابداع کرد. مایکروسافت دوست دارد این ویندوز ایکس پی را
Windows XP N Edition
بنامد، زیرا معتقد است که ترکیبی از دو ویندوز ایکس پی
Home n Professional
...


مبلغ قابل پرداخت 46,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 110

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما