محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 297
  • بازدید دیروز : 1110
  • بازدید کل : 3627666

عملكرد بذر 8 ص


عملكرد بذر 8 ص

نام فایل : عملكرد بذر 8 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 6

حجم : 54 کیلوبایت


عملکرد بذر
متوسط عملکرد بذرحدود 300کیلوگرم درهکتارمی باشد البته بهترین مناطق تولیدکننده ی بذر مقدار عملکردشان به 600 کیلوگرم می رسد .
وزندانه
وزن هزار دانه خربزه بذری 25گرم است .
کدوتنبل،کدو زردوکدو سبز
کدو تابستانی
کدوزمستانی
کدویزرد
کدوتخمی
کدوسبز
منشاو انواع
گونه های کدو ازمناطق خشک آمریکای مرکزی گرفته شدهاین گونه ها در حال حاضردرسطح وسیعی از دنیا ودر مناطقگرم و خشک کشت می شوند . این گونه هادرمناطقگرم مرطوب کمتر اهمیتدارند. اما به عنوان محصول تابستانه درمناطق معتدله دنیا کاشته می شوند. علاوه برمحصولات زراعی کولتیوارهای مناسب کوکوربیتاپیپو درشمال اروپا وجود دارد که به عنوان محصول گلخانه ایمی باشند .
در داخلاین گروه زمینه ی تغییر پذیری کولتیوارها وجود دارد اما طبقه بندیمربوط به آن یک کلید بسیارمفید برایاین انواع می باشد . اسامیعمومیمشابه به طور مکرر مورداستفاده قرارمی گیرد. برای گونه های مختلف و اسامی عمومی امریکایی و انگلیسی مثل اسکواش (کدوی تنبل )، پومپکین (کدوی زرد) مارو ( کدومسمایی) که به نحوی ناصحیح و متناقص برایمیوه های همدیگر بهکار می رود . جنسهاییکه درفوقلیست شدودر این جا مورد توجه است همگی در یک گروه قرار دارند .
توصیف کولتیوار کدو تنبل ، کدو زرد و کدو مسمائی
گرده افشانی آزاد یا هیبرید
F1
فصل و نوع استفاده : میوه نارس میوه ی رسیده یا برای ذخیره و انبار کردن
حالت رویشی : رونده ، بوته ای ، خصوصیات برگ .
بخش بیرونی میوه ، شکل میوه ، اندازه میوه ، رنگ پوست ، دو رنگ بودن ، نوارهای بافت پوست ، برجستگی ردیف های روی پوست ، مشخصات داخلی میوه ، رنگ بخش گوشتی ، رنگ و اندازه نسبی ، پوشش مرکزی مقاومت به بیماری های خاص مثل گونه های فوزاریم .
تغذیه
گونه های کوکوریپتا تحمل نسبی به شرایط اسیدی خاک دارند و در خاکهای با اسیدیته 5/5 تا 8/6 به طور موفقیت آمیزی محصول می دهند . با این حال این گیاهان به کاربرد تا 30 تن کودهای آلی که در طی آماده سازی زمین مصرف می شود عکس العمل نشان می دهند برای محصولات حساس می تان از کودهای غیرآلی استفاده کرد نسبت مطولبی از
...


مبلغ قابل پرداخت 47,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 87

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما