محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 912
  • بازدید دیروز : 786
  • بازدید کل : 3601732

مصاحبه شغلي


مصاحبه شغلي

نام فایل : مصاحبه شغلي

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 3

حجم : 3 مگابایت


مصاحبه با سيد محمد هاشمي: شرکت  کاچيران
نام و نام خواندگي: سيد محمد هاشمي
نام محصول: انواع مختلف چرخ خياطي
شرکت: کاچيران
تحصيلات: ليسانس اقتصاد
 
در سال 1326 در اراک به دنيا آمدم. تحصيلات ابتدايي را در اراک گذراندم و سپس با خانواده به تهران آمدم.
 
در دوران کودکي سر کش و لجباز بودم. هر چيزي که از لحاظ خودم انجام دادنش درست بود روي آن پا فشاري مي کردم خيلي حساس بودم و طبيعتاً زود هم عصبي مي شدم.
 
اصولاً آدم خاصي بودم. زماني که درس مي خواندم افکاري در ذهنم بود که هميشه نسبت به سنم طبيعي نبوده يعني اگر 15 ساله بودم افکاري داشتم که آن زمان مرا از سايرين جدا مي کرد و همين باعث مي شد که در حين تحصيل با وجود اينکه وضع خانواده ام خوب بود هميشه در حال کار و فعاليت بودم و دوست داشتم وجود خودم را اثبات کنم و براي موفقيت از ديگران کمک نگيرم.
 
دوران دانشگاه را در رشته اقتصاد در دانشگاه ملي آن زمان گذراندم.
 
در دوران تحصيل، براي نياز مالي کار نمي کردم و بيشتر براي تجربه به فعاليت مي پرداختم. ويزيتور بودم و در زمينه ي تحقيقات بازاريابي هم مدارکي داشتم و هميشه سعي مي کردم با افراد موفق تماس داشته باشم و به عنوان ويزيتور نظراتشان را مي پرسيدم و همين باعث موفقيتم شد.
 
بعد از اتمام درس به علت اينکه تنها پسر خانواده بودم و سن پدرم بالاي 60 سال بود از خدمت سربازي معاف شدم لذا خيلي زود شروع به کار کردم و سرمايه اي جمع نمودم و در سن 24 سالگي ازدواج کرده و مستقل شدم.
 
در جواني مدتي را در انگليس گذراندم و بعد به ايران آمدم. پدر يکي از دوستانم کارش واردات لوازم خانگي و چرخ خياطي بود به همين خاطر دوستم به من پيشنهاد کرد که اين کار را ادامه دهيم و ما شروع کار واردات چرخ خياطي و لوازم خانگي کرديم در آن زمان سرمايه نداشتيم ولي نيروي کار داشتيم.
 
با شروع جنگ تصميم گرفتم با تأسيس يک شرکت که خودم عضو هيئت مديره آن بودم اين پروژه را پياده کنم.
 
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 98

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما