محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 639
  • بازدید دیروز : 1075
  • بازدید کل : 3634433

كارآموزي- نرم افزار مالي و آموزشي


كارآموزي- نرم افزار مالي و آموزشي

نام فایل : كارآموزي- نرم افزار مالي و آموزشي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 20

حجم : 15 مگابایت


فصل اول
آشنايي با محل كارآموزي
اينجانب واحد كارآموزي خود را در دانشگاه امام حسين(ع) واقع در تهران- كيلومتر 13 بزرگراه شهيد بابايي- دانشكده فني و مهندسي- معاونت پژوهش گذراندم.
اين دانشگاه در سال 1365 تاسيس گرديده است. كه در ايتدا كار خود را در هفت رشته فني و علوم انساني آغاز نمود. كه در حال حاضر اين دانشگاه در رشته هاي فني و مهندسي به رشته هاي صنايع، كامپيوتر، عمران(معماري- نقشه كشي- عمران عمران)، برق(مخابرات الكترونيك) و علوم پايه(رياضي- فيزيك- شيمي- زيست- مهندسي شيمي) ارتقا يافته است و رشته هاي علوم انساني آن نيز ادبيات- مديريت- ادبيات عرب- زبان و... مي باشند. در دانشكده فني و مهندسي حدودا 5000 نفر در مقاطع مختلف به تحصيل مشغولند و رشته هاي كارشناسي ارشد و دكتراي آن به تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فن آوري رسيده است.
شايان ذكر است كه مهندسان اين دانشكده در طرحهايي همچون علويه بوشهر و طرح
it
نيروي انتظامي و... فعال هستند. نكته ديگري كه براي خودم هم جالب بود پذيرفتن دانشجويان ميهمان در اين دانشگاه از دانشگاه آزاد بود كه با توجه به پايين تر بودن شهريه آن(تقريبا نصف شهريه دانشگاه آزاد) علاقه مندان خاص خود را دارد.
اگر هسته اصلي تشكيل دانشگاه را ارائه آموزشهاي تكميلي به علاقه مندان براي برطرف نمودن نيازهاي جامعه بدانيم، اين ماموريت بدون توجه به مسائل پشتيباني و حمايت همچون داشتن فضاي آموزشي مناسب، توجه به مسائلي همچون سرويس و غذا، داشتن سالنهاي مناسب ورزش و سمينار و كتابخانه هاي مربوط به هر دانشكده و پرسنل كارآزموده تحقق نمي يابد.
يكي از اين قبيل مسائل پشتيباني انتخاب واحد دانشجويان است كه در نگاه اول امري عادي بنظر مي آيد با توجه به افزايش چشمگير دانشجويان و رشد دانشگاه مسئولان دانشكده فني و مهندسي را بر آن داشت تا با ارائه نرم افزاري به اين نياز احساس شده پاسخ مناسب دهند تا خدمات بهتري به دانشجويان ارائه گردد، كه با توجه به جايگاه دانشگاه در ميان سازمانها و ارگانهاي ديگر امري الگوساز به نظر مي رسد. بنابر توضيحات داده شده به بررسي كم و كيف اين نرم افزار مي پردازيم و براي آغاز كمي در مورد اهميت خدمات در دنياي كنوني و نيز بررسي عصر اطلاعات توضيحاتي بيان مي شود.
مقدمه:
اهميت خدمات در جهان امروز:
حدود 2/1 پولهايي كه مصرف كنندگان خرج مي كنند براي امور خدماتي صرف مي شود. ميزان استفاده از خدمات و اشتغال به كارهاي خدماتي رو به افزايش است. در بسياري از جوامع حدود 4/3 نيروي كار غيركشاورزي در صنايع خدماتي فعاليت دارند و حدود 3/2 نيروي كار غيركشاورزي در صنايع خدماتي فعاليت دارند و حدود 3/2 توليد ناخالص ملي را بر عهده دارند. حدود 50% درآمد كشورهاي پيشرفته از راه خدمات بوده است. هر چه امور تجارت و فعاليتها پيچيده تر، تخصصي تر و رقابتي تر شوند، امور خدماتي رشد بيشتري مي يابد. به مسائل مطروحه افزايش روز افزون مراكز خدماتي، سازمانهاي بازاريابي و سرويس دهندگان مانند نمايندگان فروش و بانكها را نيز بايد اضافه كرد.
كشورهاي در حال توسعه براي رسيدن به كشورهاي توسعه يافته در كنار بهره گيري از علوم توليد و كشاورزي به تكوين حمل و نقل و ارتباط و ساير امكانات رفاهي روي مي آورند.
ويژگيهاي امور خدماتي: چهار ويژگي اصلي خدمات كه به
4i
نيز شهرت دارد عبارتند از:
1- ناملموس بودن
intanlibility
:
خدمات ناملموسند يعني نمي توان آنها را پيش از خريد ديد، لمس كرد يا حس نمود. وظيفه اصلي بازاريابي خدمات اين است كه به گونه اي خدمات را قابل لمس نمايد بعنوان مثال موسسات توريتي بايد در تبليغات خود اشتياق مسافران را در مناطق ديدني به ديگران نشان دهند.
...


مبلغ قابل پرداخت 47,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 85

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما